۷ سال پیش

پرداخت یک هزار و ۱۳۰میلیارد ریال مقرری ماهانه بیکاری در آذربایجان شرقی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۴۱ هزار نفر در استان مقرری بیکاری از این سازمان دریافت می کنند، گفت: برای این افراد ماهانه یک هزار و ۱۳۰میلیارد ریال پرداخت می شود.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


جعفر سمساری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود افزایش نرخ بیکاری و تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به دهه گذشته در استان، از سال های ۹۲ تا ۹۳ کاهش تعداد مقرری بگیران مشاهده می شود.
وی از بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید ملی خبر داد و افزود: این تسهیلات شامل کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی و معدنی و اشخاص حقیقی،حقوقی که در امور تولید کالا و تجهیزات فعال هستند، می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان از الکترونیکی کردن خدمات در راستای بهبود فضای کسب و کار و تکریم مشتریان خبر داد و اظهار کرد: پرداخت الکترونیکی حق بیمه، ابلاغ احکام و مشاهده صورت حساب بدهی از جمله سیاست های سازمان می باشد.
سمساری ادامه داد: همچنین در جهت بهبود فضای کسب و کار، توسعه خدمات غیرحضوری همگام با مساعدت با بخش صنعت و تولید در تقسیط دیون بیمه ای کارگاه های بحران زده و نیر معرفی مقرری بگیران بیمه بیکاری به کارگاه های تولیدی به منظور دستیابی به اشتغال پایدار انجام شده است.
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، تعداد بیمه شدگان اصلی استان را ۶۷۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب افراد تبعی دو میلیون و ۲۸ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در استان هستند.
وی تعداد کارگاه های فعال تحت پوشش را ۴۵ هزار و ۸۴۶ واحد اعلام کرد و گفت: تعهدات بلند مدت سازمان در سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال و تعهدات کوتاه مدت نیز ۲۸۲ میلیارد ریال بود.

**متوسط تخت بیمارستانی تامین اجتماعی استان بالاتر از نرخ کشوری است
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز دو بیمارستان عالی نسب و ۲۹ بهمن در تبریز را بیمارستان های سازمان معرفی کرد و گفت: سه درمانگاه در تبریز و ۹ درمانگاه در شهرستان‌ها فعال اند که از سال گذشته دو سره کار می کنند و برخی نیز هم اکنون خدمات تخصصی ارائه می دهند.
جمال الدین نیکنامی با بیان اینکه تأمین اجتماعی از طریق درمان مستقیم بیمارستانی و غیرمستقیم مؤسسات درمانی خدمات ارائه می‌دهد، افزود: بیش از دو هزار پرسنل درمانی داریم که یک هزار و ۸۴۰ نفر در درمان مستقیم و بقیه در بخش غیرمستقیم فعالیت دارند.
وی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی را دو میلیون و ۲۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای هر پنج هزار و ۴۵ نفر یک تخت بیمارستانی در استان داریم که بالاتر از میانگین سه هزار و ۸۰۰ هزارنفری کشور است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان، احداث بیمارستان‌های جدید در شهرستان‌ها را جزو برنامه های سازمان اعلام و خاطر نشان کرد: برای احداث و تجهیز بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی با یک شرکت اتریشی قرارداد سه ساله امضا شده است که به دلیل مشکلات بانکی بعد از برجام و عدم امکان انتقال پول به داخل ایران، این شرکت فعالیت خود را آغاز نکرده است.
نیکنامی بابیان اینکه در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، بیش از ۲۰ هزار نفر مورد عمل جراحی و ۳۶ هزار نفر نیز تحت درمان قرارگرفته‌اند، اعلام کرد: ضریب اشغال تخت در استان، ۸۲ درصد است که باید با افزایش تخت‌های درمانی این ضریب بهبود یابد.
وی ادامه داد: سال گذشته دو هزار و ۴۰ میلیارد ریال برای درمان مستقیم بیمه شده ها هزینه کرده ایم که اعتبار درمانی برای سال جاری حدود دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630473
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد