۷ سال پیش

پرداخت ۱۵۰ میلیارد وام اشتغال به مددجویان بهزیستی یزد
اطلاعات بیشتر

 

به گزارش تابناک یزد، مدیرکل بهزیستی استان یزد از پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال به یک هزار مددجوی بهزیستی این استان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


جلیل عفتی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران بافق با بیان اینکه به بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان بهزیستی در سه ماهه نخست امسال تسهیلات در قالب وام خوداشتغالی پرداخت شده است، اظهار داشت: در همین راستا ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال به یک هزار نفر از مددجویان استان با بهره چهار درصد پرداخت شده است.
وی با بیان این که ۱۰ مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستانهای این استان فعالیت دارند، تصریح کرد: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک در رفع مشکلات جامعه از اهداف این مراکز است.
عفتی ادامه داد: ارتقای توانمندی‌های افراد آسیب دیده، کاهش بحران‌های فردی واجتماعی از دیگراهداف این مراکز است.
مدیرکل بهزیستی استان یزد از مجموع ۳ هزار پرونده ارجاعی به مراکز اورژانس اجتماعی در سال ۹۴ خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و ۲۰۰ پرونده منجر به سازش شده و زوجین از درخواست طلاق خود انصراف داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردمی در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی امنیت اجتماعی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان بهزیستی است بیان کرد: به منظور محقق شدن اهداف سازمان بهزیستی استان در حال حاضر بیش از یک هزار موسسه و مرکز با ۳ هزار نیرو و سرمایه‌ ده‌ها میلیارد ریالی همکاری دارند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه قانون سه درصد اشتغال معلولان در دستگاه‌های اجرایی به صورت کامل اجرا نشده است، عنوان کرد: حق بیمه سهم کارفرما و معلولان که در بخش دولتی و خصوصی به کار گرفته شوند از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634996
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد