۷ سال پیش

پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۲۵۰ میلیون تومان از سوی بانک ملی پرداخت تسهیلات انجام شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ابوالفضل تیرانداز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان امروز (۳ مرداد) در جمع خبرنگاران استان گفت: سال گذشته ۴۹۲ حرفه در استان آموزش داده شد.
وی افزود: پروژه ای تحت ارتقا مهارت های فنی و حرفه ای و کسب و کار و بازار محور در قالب پروژه اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دادیم.
تیرانداز با بیان اینکه پروژه عدالت اجتماعی را در روستاها، مناطق عشایر نشین، حاشیه شهرها، ویژه زنان بی سرپرست و بد سرپرست و در بین افرادی که جزو محرومین جامعه بودند مطرح شد، اظهارداشت: در این بخش ۵۶۱ هزار نفر ساعت تعهدات آموزشی داریم که اعتبار آن از محل سازمانی و ۲۲۲ هزار نفر ساعت از حوزه تعهدات کمیته اقتصاد مقاومتی استان اختصاص پیدا می کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی آموزش های مهارتی را به موازت ما انجام می دهند اگر آموزش های خود را با ما هماهنگ و همسو کنند مخاطبین آنان می تواند گواهینامه فنی و حرفه ای را دریافت و از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره مند شوند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با اشاره به اینکه امسال ۶۶ درصد از آموزش دیدگان در کارگاه های ثابت شهری صورت گرفت، گفت: ۱۰ درصد آموزش در بخش روستایی، ۳.۴ درصد در جوار دانشگاه و ۳ درصد در پادگان ها آموزش دیدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۶۰ آموزشگاه آزاد در سطح استان مشغول به فعالیت است، افزود: ۱۲۵ کارگاه مراکز ثابت، ۲۰۵ کارگاه روستایی، ۲۴ اتحادیه و بنگاه اقتصادی، ۲۰ مرکز آموزشی دولتی، ۳۰ شرکت و ۵۴ تیم آموزشی در بخش صنایع در استان در حال فعالیت هستند.
تیرانداز خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد آموزش دیدگان در بخش روستایی و عشایری بانوان و ۳۵ درصد آقایان بودند.
وی اشتغال را یک فرایند دانست و گفت: وجود محیط مناسب کسب و کار، زیر ساخت امن سرمایه گذاری، نظام اداری و کار آمد، آموزش، مهارت و تخصص لازمه اشتغال است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خاطرنشان کرد: طی آمارهای به دست آمده ۵۰ درصد از افرادی که آموزش کسب می کنند مستقیما در شغل مرتبط با خود مشغول به فعالیت می شوند.
وی از ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی در سال جاری خبر داد و  افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۲۵۰ میلیون تومان از سوی بانک ملی پرداخت تسهیلات انجام شد که امسال صندوق کارآفرینی امید از وضعیت بهتری برخوردار است و می تواند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد