۷ سال پیش

پرداخت ۵۶۰ میلیاردریال تسهیلات اشتغال به مددجویان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: سال گذشته ۵۶۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان هرمزگان پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


علی الهیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آمار اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان هرمزگان بیان داشت: در توانمندسازی خانواده ها به دنبال تقویت این روند و متحول کردن برنامه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت هستیم. عمده فعالیت های توانمندسازی کمیته امداد به عنوان درمان فقر خانواده ها مبتنی بر اشتغال های خرد و کوچک جامعه است.
وی عنوان کرد: در استان هرمزگان ظرفیت های خوب اشتغال شناسایی شده است و از طریق آموزش و افزایش مهارت ها به دنبال استفاده از این ظرفیت های اشتغال های خرد هستیم. آبزی پروری، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری در اشتغال های خرد در اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان قرار دارد.
الهیاری با بیان اینکه در سال ۹۴، ۵۶۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به سه هزار و ۹۰۰نفر مددجو پرداخت شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبارات کمیته امداد کشور جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ۳۰درصد کاهش یافته است که این رقم در استان هرمزگان با ۱۵درصد کاهش اعتبارات روبرو بوده است و ۴۶۰میلیارد ریال جهت پرداخت تسهیلات در استان هرمزگان مشخص شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان ضمن بیان این موضوع که ۲هزار خانواده از محل وامهای اشتغال به توانمندی دست پیدا کرده اند، افزود: در سه ماهه سال جاری ۳۸۶ طرح اشتغال برای خانواده ها با مبلغ ۵۵میلیارد ریال در زمینه های کشاورزی، دامپروری، شیلات و صنایع دستی و فعالیت های خدماتی، صنعتی و معدنی تصویب شد.
به گفته الهیاری، حداکثر پرداختی وامهای اشتغال زایی ۳۰۰میلیون ریال و در پنج درصد طرح ها با شرایط خاص سقف پرداختی تسهیلات به ۵۰۰میلیون ریال می رسد. که ۱۵۰میلیون ریال از محل منابع بانکی و مابقی از محل اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: برای تقویت مهارتهای مددجویان حرفه آموزی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است. از ابتدای امسال تا کنون ۸۳۱ نفر از مددجویان دوره های حرفه آموزی را پشت سر گذاشته اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=628757
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد