۷ سال پیش

پرداخت ۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تنگستان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد شهرستان تنگستان از پرداخت هشت میلیارد ۴۳۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی به ۵۰ نفر از مددجویان این شهرستان در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گام نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی حیدری در جمع مددجویان کمیته امداد با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های مورد حمایت پرداخت وام کارگشایی است، اظهار کرد: این تسهیلات هر سال با هدف کمک به حل مشکل معیشت مددجویان و فراهم آوردن زمینه خودکفایی و اشتغالزایی آنها فراهم  می شود.
وی در ادامه افزود: در سه ماهه نخست سال ۹۵ بالغ بر هشت میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از منابع بانکی در بخش های کشاورزی و دامداری به ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
حیدری همچنین با تشریح سایر فعالیت‌های این نهاد گفت: دوره آموزش اشتغال برای مددجویان تحت پوشش برگزار شد و خانواده‌ها به‌ویژه فرزندان آنان در رشته‌های مختلف از جمله دام‌پروری، کشاورزی، قالیبافی، خیاطی و… آموزش لازم را به صورت رایگان فرا گرفتند.
وی اهمیت به اشتغال افراد تحت حمایت را از اهداف اصلی امداد دانست و یادآور شد: این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت تا شاهد ایجاد اشتغال مناسب برای مددجویان باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634323
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد