۷ سال پیش

پرداخت ۲۶۶ هزار مورد وام و اشتغال برای مددجویان
اطلاعات بیشتر

پرداخت1150میلیارد وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال 266 هزار مورد وام و اشتغال برای مددجویان این نهاد تصویب شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، فتاح در افتتاح نمایشگاه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد که از محلات تسهیلات قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران اجرایی شده است درباره برنامه‌های اشتغال‌زایی مددجویان در سال 95، افزود:‌ در سال 94، 120 هزار شغل سهمیه ما بوده است که اجرایی شده و بر اساس جلسه شورای اشتغال که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، 266 هزار وام اشتغال برای سال 95، تصویب شده است که امیدواریم بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی گفت:‌ هدف اصلی و رویکرد ما در کمیته امداد خودکفایی و خوداشتغالی افراد تحت پوشش است.
فتاح افزود: بیشتر خانواده‌ها با تسهیلاتی که به آنان ارائه می‌شود و همینطور یارانه‌ها می‌توانند روی پای خود بایستند و خوداشتغالی داشته باشند.
وی گفت: یکی از بانک‌هایی که تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه کرده بانک صادرات است که در سال 94، 160 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از 10 تا 15 میلیون تومان به 15 هزار خانوار ارائه شده است.
فتاح افزود: همچنین در سال 94، 1150 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به 120 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد داده شده است و افرادی که خودکفا شوند از تحت پوشش خارج می‌شوند.
وی گفت: وظیفه ما و بانک‌ها این است که حمایت‌های لازم را از افراد مورد نیاز برای اشتغال‌زایی داشته باشیم.
رئیس کمیته امداد امام بیان داشت: ‌در طول 5 سال، بانک صادرات در طرح‌های اشتغال‌زایی وام‌های زیادی ارائه کرده است.
وی درباره بازپرداخت وام‌ها توسط مددجویان نیز اظهار داشت: وام‌هایی که به مددجویان ارائه می‌شود تضمین می‌کنیم و پشتوانه مددجویان هستیم و تاکنون نیز افراد تحت پوشش کمیته امداد که از بانک‌ها وام گرفته‌اند در بازپرداخت آن خوش حساب بوده‌اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، در پاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش میزان مستمری مددجویان در سال 95، افزود:‌ امسال میزان مستمری مددجویان افزایش نمی‌یابد اما خدمات ما به مددجویان در سال 95،‌افزایش یافته است.
فتاح گفت:‌ در شورای اشتغال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی گفت : در 5 سال گذشته 710 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
در ادامه مدیرعامل بانک صادرات گفت: بانک صادرات طی 5 سال گذشته در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد 710 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه داده است و 71 هزار خانوار با استفاده از این تهسیلات از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.
للکانی افزود: همه همت ما در سال 95 افزایش اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و ارائه تسهیلات بیشتر است.
وی گفت:‌ میزان مطالبات مددجویان به بانک صادرات کمتر از 2 درصد است و این افراد مقید به پرداخت به موقع تسهیلات هستند.
مدیرعامل بانک صادرات افزود: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه بانک صادرات به کمیته امداد 15 میلیون تومان بوده که امسال به 20 میلیون تومان افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم تا 200 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596213
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد