۷ سال پیش

پرداخت ۳ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی در خرمدره
اطلاعات بیشتر

 

رئیس بهزیستی خرمدره با تاکید بر همکاری بانک‌های عامل در ارائه خدمات به متقاضیان درخواست وام گفت: سال قبل میزان ۳ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی در خرمدره پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


میترا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان  با اشاره به اینکه بهزیستی شهرستان خرمدره پنج سال حق بیمه افراد زیرپوشش خود را پرداخت می‌کند، اظهار داشت: فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان بهزیستی دارای شرایط یکسان نیست.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته از طریق منابع بهزیستی و نیز پرداخت تسهیلات برای ۷۷ نفر مددجو فرصت شغلی ایجاد شده است، بیان کرد:  از این تعداد ۴۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
رئیس بهزیستی خرمدره با اشاره به موانع و مشکلات در بخش خوداشتغالی به مددجویان گفت: اصلی‌ترین موانع و مشکلات در این بخش عدم همکاری بانک‌های عامل و ضمانت‌های بانکی هستند.
وی ابراز کرد: باید رویکرد جامعه نسبت به معلولان تغییر پیدا کند توانایی معلولان کمتر دیده می‌شود و مردم و کارفرمایان معلول را یک فرد کم توان می‌بینند در صورتی که معلولان دارای توانایی‌های بالاتری نسبت به افراد سالم هستند.
رحمانی تصدی‌های قابل واگذاری از طریق واگذاری مدیریت به بخش غیردولتی در بهزیستی شامل مهدهای کودک، مراکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان، کلینیک‌ها و اورژانس‌های مددکاری اجتماعی، مراکز خدمات مشاوره اجتماعی، مراکز توانبخشی معلولان، مراکز حرفه‌آموزی معلولان، مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان، مراکز خدمات مشاوره ژنتیک، مراکز درمان و بازتوانی، خانه‌های کودکان و نوجوانان و خانه‌های آماده‌سازی مجتمع‌های خدمات بهزیستی عنوان کرد.
رئیس بهزیستی خرمدره با اشاره به طرح خوداشتغالی مددجویان عنوان کرد : سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی در بخش خوداشتغالی به مددجویان ۳ میلیارد ریال بوده است.
وی تصریح کرد: بهزیستی به دنبال آن است تا با توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود آن‌ها را از چرخه حمایتی خود خارج کند که این خروج باید به صورت موفق باشد که در این راستا مهم‌ترین استراتژی ایجاد اشتغال برای این افراد هدف است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661211
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد