۷ سال پیش

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی بانوان کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه‌وبویراحمد به طرح‌های اشتغالزایی بانوان از سال ۹۲ تا ۹۴ در استان اشاره کرد و گفت: به ۵۴۷ متقاضی در حوزه بانوان اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به رشد جمعیت آماده ورود به بازار کار و اهمیت کسب و کارهای خرد و کوچک در اشتغالزایی، لازم است تا  دولت محترم توجه ویژه‌ای به منابع و بودجه صندوق  کارآفرینی امید داشته باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به فرآیند پیچیده دریافت مجوز مشاغل و دریافت وام و تسهیلات، متولی تأمین منابع کسب وکارهای غیررسمی و نوپا صندوق کارآفرینی امید است که با شناسایی محصولات بازار محور ، امکان رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال را فراهم کرده است.
وی با بیان کم بهره‌بودن تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید، تصریح کرد: با تخصیص تسهیلات لازم زمینه توسعه طرح‌های کشاورزی، دامداری، اقتصادی کوچک،صنایع دستی و  اشتغالزایی برای جوانان در سطح استان فراهم می‌شود.
حسن پور به تعامل خوب  استاندار و دستگاه‌های اجرایی با صندوق کارآفرینی امید  جهت پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: همه متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی که قصد دریافت تسهیلات  از این صندوق را دارند حتما  باید مجوز دستگاه‌های مرتبط  با اشتغال خود را داشته باشند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان قوی‏‌ترین سیستم حمایت مالی از کسب و کارهای خرد، کوچک و خانگی انجام وظیفه می‏‌‌کند و از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق شاغلین در کسب و کارهای خانگی را زنان تشکیل می‏‌دهند پس می‏‌توان از این صندوق به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایت مالی از زنان شاغل در کشور  یاد کرد.
وی به تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید به طرح‌های اشتغالزایی بانوان از سال 92 تا 94 اشاره کرد وگفت: به 547 متقاضی در حوزه بانوان اعتباری بیش از 60 میلیارد و 562 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
حسن پور با بیان اینکه این تسهیلات در بخش‌های مختلف به بانوان پرداخت شده است، عنوان کرد: 223 متقاضی در حوزه خوداشتغالی، 46 متقاضی در حوزه کارفرمایی و تعاونی ، 181  متقاضی برند و پشتیبان، 5 متقاضی شبکه حمل نقل و 92 متقاضی مشاغل خانگی  از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632189
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد