۷ سال پیش

پیش‌بینی ایجاد ۵۴۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۵ بیش از ۵ هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


حسین خدرویسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه این فرصت‌های شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان ایجاد می‌شوند اظهار داشت: بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی مذکور به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: مقرر شده امسال بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از میزان تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان تحت حمایت در استان از منابع قرض‌الحسنه بانکهای عامل تأمین شود.
خدرویسی گفت: تا پایان امسال مابقی تسهیلات مذکور از منابع مختلف از جمله محل اعتبارات امداد، صندوق توسعه ملی تأمین خواهد شد.
وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از دو میلیارد ریال از کمک‌های مردمی به ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اختصاص داده شود.
خدرویسی به ایجاد ۲ هزار و ۱۴۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت از طریق اجرای برنامه‌های کاریابی و تعامل با کارفرمایان در امسال اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده از این میزان فرصت، ۲ هزار شغل از طریق کاریابی و مابقی این فرصت‌ها از طریق تعامل با کارفرمایان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۱۴۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی شده خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۵۴۷ مورد از فرصت‌های شغلی مذکور با پرداخت تسهیلات ومابقی آن از طریق تعامل با کارفرمایان و مؤسسات کاریابی ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد