۷ سال پیش

پیگیری آموزش و پرورش برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری آموزش و پرورش برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی و انجام اصلاحاتی در مصوبه ی نیروهای حق التدریس پیش دبستانی خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش  در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون جزییات وضعیت رتبه بندی نیروهای خدماتی گفت:  براساس اظهارات وزیر آموزش و پرورش در این خصوص برنامه هایی برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اما شرایط این رتبه بندی با شرایط رتبه بندی معلمان تفاوت داشته و در این طرح صرفا افزایش حقوق مطرح است.
حسینی عنوان کرد: با مراجع ذیصلاح مکاتباتی در خصوص افزایش حقوق انجام شده و همچنان در حال پیگیری این مساله هستیم.
مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص میزان این افزایش حقوق، اظهار کرد: برای اجرای هرگونه افزایش حقوقی باید در شورای حقوق و دستمزد تصویب شود.
وی یادآور شد: در صورت توافق با سازمان برنامه و بودجه و شورای دستمزد، افزایش حقوق نیروهای خدماتی محقق می شود.
حسینی در خصوص روند به کارگیری نیروهای پیش دبستانی و اظهارات اخیر مجلس برای استخدام این گروه گفت: در واقع به کارگیری نیروهای پیش دبستانی دایره وسیع تری را شامل می شود یعنی نیروهای پیش دبستانی به صورت حق التدریس به کار گرفته می شوند
وی ادامه داد: در واقع بنا براین مساله اصلاحاتی در مصوبه قبلی انجام شد البته این مصوبه هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده لذا ضمانت اجرایی آن هنوز مشخص نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660520
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد