۷ سال پیش

پیگیری استخدام نیرو از بوم برای بوم در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام نیرو از بوم برای بوم

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، شب گذشته علی اصغر فانی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره حادثه مدرسه سیستان و بلوچستان اظهارکرد: دراثر باد و باران دیواری در یک ساختمان متروکه در جوار مدرسه در منطقه بلوچستان خراب می شود و در پی این حادثه یکی از همکاران فرهنگی کشته و یکی دیگر از همکاران مصدوم می شوند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر بحث استخدام نیرو از بوم برای بوم را پیگیری می کنیم زیرا در مناطق محروم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم و این موضوع در سال های اخیر در پذیرش فرهنگیان و استخدام نیرو در دستور کار قرار گرفته است.

وی با یادآوری اینکه دوازده سال پیش یک سوم مدارس کشور ایمن بود تصریح کرد: اکنون دو سوم مدارس کشور ایمن است و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان برنامه ششم شاهد هیچ مدرسه غیر ایمنی در کشورنباشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=575399
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد