۷ سال پیش

پیگیری برای جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنایی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه تا سال آینده ۱۰۰۰ نفر از مجموعه استثنایی بازنشسته می‌شوند، برای جذب این تعداد باید آزمون استخدامی برگزار شود.

جهت مشاهده اخبار استخدامی معلمان مدارس استثنایی کلیک کنید


خبر 27 شهریور 95:  پیگیری 1000 مجوز استخدامی جدید (منبع: خبرگزاری ایسنا)

 رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک، ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استمرار خدمت معلمان مدارس استثنایی اظهار کرد: معلمان مدارس ما به لحاظ آنکه با آموزش دانش آموزان استثنایی آشنا هستند تدریس به دانش آموزان عادی برایشان آسانتر است. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و طبق قوانین و مقررات می‌توانند در مدارس عادی ادامه خدمت بدهند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال و سال آینده 800نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. در صدد هستیم برای حفظ شرایط فعلی مجوز استخدام 1000 نفر را دریافت کنیم و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه 130 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر به مدارس استثنایی می‌آیند، درباره راه‌اندازی نظام جامع رفاه معلمان گفت: هرگونه تغییر در نظام پرداخت حقوق نیروها باید در شورای حقوق و دستمزد به تصویب برسد.

قدمی ادامه داد: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء دهیم و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هرسال خدمت در مدارس استثنایی با ضریب 1.2 محاسبه می‌شود، گفت: کار در مدارس استثنایی بویژه در برخی گروه‌ها چون اوتیسم بسیار مشکل و تأمین معلم برای دانش آموزان اوتیسم سخت است.


خبر 20 شهریور 95: به گزارش افکارنیوز، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد و میزان خروجی از این سازمان چطور است؟»، اظهار داشت: یکی از معضلات و دغدغه‌های کنونی، موضوع کمبود نیروی انسانی است.
وی افزود: امسال ۶۰۰ نفر از آموزش و پرورش استثنایی خارج خواهند شد و در این خصوص مکاتباتی هم داشته‌ایم، ضمن اینکه در مجموع امسال و سال آینده حدود یک هزار نیروی بازنشسته خواهیم داشت.
قدمی با تأکید بر اینکه باید مجوز استخدام در آموزش و پرورش استثنایی دریافت کنیم، خاطرنشان کرد: باید به ازای این یک هزار نفر، یک هزار نفر استخدام کنیم و درخواست برای جذب این تعداد را ارائه داده‌ایم؛ دغدغه اصلی بنده این است که بتوانم نیرو جذب کنم.
وی ادامه داد: امکان جا به جایی نیرو هم نداریم، زیرا تراکم دانش‌آموزان در کلاس ۶ تا ۱۱ نفر است و بالاتر از آن کیفیت را از دست می‌دهیم؛ نکته دیگر اینکه تقریبا ۹۰ درصد کادر آموزش و پرورش استثنایی خانم هستند، زیرا جنس این کار نیاز به عاطفه دارد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا بخشی را از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب کنیم و بخشی را باید از طریق استخدام وارد کنیم، گفت: برای مهر امسال ۱۳۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش استثنایی می‌شوند و در مجموع امسال ۴۵۰ نفر کمبود نیرو داریم.
قدمی با اشاره به اینکه اگر ردیف استخدام دریافت کنیم آزمون استخدامی برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: نیروهای توانبخشی و گفتار درمانی را از طریق نیروهای طرحی می‌گیریم و مابقی را از طریق آزمون استخدامی جذب می‌کنیم؛ به دنبال آن هستیم که از سرباز معلمان با رشته‌های استثنایی هم استفاده کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665769
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد