۸ سال پیش

چند وچون استخدام در دستگاه قضا


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 قوه قضاییه میان افراد تبعیضی قائل نیست

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


حق الناس، مهمترین حقوق شهروندی، توضیحات مسئولان قضا درباره چند وچون استخدام در دستگاه قضا، قوه قضاییه میان افراد تبعیضی قائل نیست از سرتیترهای برخی از اخبار مهم حوزه قضایی در هفته ای که گذشت بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی قضایی خبرگزاری شبستان، حق الناس، مهمترین حقوق شهروندی، توضیحات مسئولان قضا درباره چند وچون استخدام در دستگاه قضا، قوه قضاییه میان افراد تبعیضی قائل نیست از سرتیترهای برخی از اخبار مهم حوزه قضایی در هفته ای که گذشت بود. ادامه اخبار و رویدادهای این حوزه را در گزارش زیر بخوانید:
احترام به رای اشتباه مردم هم مهم است/حق الناس، مهمترین حقوق شهروندی
حجت الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری در همایش ملی حقوق شهروندی و گفتمان انقلاب اسلامی افزود: پیام انقلاب اسلامی حق مداری، حق گرایی و حق روی بود و بنابراین گفتمان انقلاب اسلامی حق مداری است.
وی ادامه داد: البته گفتمان انقلابی اسلامی تنها در آزادی خلاصه نمی شود و همراه خود رفاه و تعالی زندگی مادی بشر را هم دنبال می کند اما نمی توانیم بگوییم که گفتمان انقلاب اسلامی در همین خلاصه می شود و همچنین تنها اجرای عدالت نیست و گفتمان انقلاب اسلامی حق مداری و حق گرایی است.
وزیر دادگستری تصریح کرد: اگر عدالت بر پایه حق مداری نباشد، نمی تواند همه گیر باشد زیرا منشا عدالت حق است.
پورمحمدی با بیان اینکه در قرآن کریم کلمه حق بسیار به کار رفته، گفت: در کتب روایی از جمله رساله حقوق بشر امام سجاد(ع) پنج مورد مصداق حق وجود دارد و این کلمه فراوان ترین مفهوم ادبیات اسلامی است.
وزیر دادگستری با بیان اینکه آنچه در حقوق و قانون از حق تعبیر شده بیشتر به موضوعات قراردادی اشاره دارد، ادامه داد: مفهوم حق در ادبیات دینی کاملا عمیق و غیرقراردادی است و به بیانی حق آن چیزی است که در جهان هستی از آن به عنوان راستی و درستی تعبیر شده است.
وی افزود: حقوق بشر و حقوق شهروندی را متخذ از حق اصیل و تکوینی به معنای راست و درست می دانیم و حق چیزی است که در جهان هستی به درستی ایجاد و خلق شده و معتقدیم حق قراردادی هم در صورتی حق است ک بر اساس حق طبیعی و تکوینی باشد.
پورمحمدی ادامه داد: عدالت اگر بر مدار حق طبیعی و تکوینی باشد کامل و تمام است و اگر صرفا بر اساس جعل و قانون باشد در سطح نازل تر است.
وی گفت: البته عدالتی که بر اساس حق ثابت و لایتغیر و حق حاکم هستی باشد در نفی حقوق متغیر و قراردادی نیست و حقوق متغیر نمی تواند بی توجه به این حق ثابت شکل بگیرد.
پورمحمدی گفت: وقتی گفته می شود حقوق شهروندی یعنی شان و جایگاه مردم در بالاترین جایگاه جامعه باید باشد و از روز اول انقلاب اسلامی امام راحل فرمودند که آنچه مردم می گویند باید مبنا باشد و میزان رای ملت است و این عملا در منطق و گفتار امام بود و بر همین اساس هم فقط 48 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین انتخابات در کشور صورت گرفت.
وزیر دادگستری با بیان اینکه تقربیا در تمام فصول قانون اساسی به حقوق مردم اشاره شده، افزود: در فصل سوم قانون اساسی صراحتا به این حق تاکید شده و همه مردم در تمام جنبه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلامی از این حقوق برخوردارند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: یکی از حقوق در ایام انتخابات حق تعیین سرنوشت است و این مساله یکی از مهمترین موضوعات در حقوق بشر و شهروندی قرار دارد.
توضیحات مسئولان قضا درباره چند وچون استخدام در دستگاه قضا
نیروی انسانی متخصص یکی از عوامل پیشرفت و توسعه در سازمان ها و نهادها و از عوامل موفقیت محسوب می شود که بر اساس اخبار استخدامی در قوه قضاییه بنا بر آمار موجود ۱۲۳۷ نفر از کارکنان دستگاه قضایی در سال 93_92  بازنشسته شده اند درحالیکه بیش از ۲۲۰۰ نفر پرسنل اداری و خدماتی از طریق آزمون استخدامی سال ۹۲ – ۹۳ جذب شده اند.
بر اساس این گزارش عبدالعیم توسلی، مدیر کل کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه با تاکید برکمبود نیروی اداری در دستگاه قضایی گفته بود:" در حال حاضر و به صورت میانگین ۴۸ درصد از پست های دادگستری های کل کشور متصدی ندارند و رفع این مشکل نیازمند تامین اعتبار است. پس از گذشت دو سال و با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مراحل اداری جذب کارکنانی که از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شده بودند، در دستور کار قرار گرفت و حدود ۳۰۰ نفر از آنها جهت طی مراحل اداری به گزینش معرفی شده اند."
همچنین حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضایه نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص استخدام 800 قاضی در قوه قضاییه اعلام کرد:" در طی یک روز یک قاضی قریب به 10 تا 12 پرونده را می تواند رسیدگی کند ک در برخی مواقع برخی پرونده ها ساعتها وقت مطالعه نیاز دارند و یکی از مشکلات جدی در قوه قضاییه کمبود قاضی در رسیدگی به پرونده قضایی و اطاله دادرسی است."
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده بود : "در برنامه 5 ساله تلاش شده است که 4000 قاضی استخدام شود و در اختیار دستگاه قضایی قرار بگیرد که این اتفاق رخ داد و تا پایان برنامه 5 ساله 4000 قاضی به استخدام دستگاه قضایی در می آیند که برای هر قاضی سه کارمند استخدام می شود یعنی سه برابر تعداد قضات باید کارمند اداری داشته باشیم اما دولت اجازه استخدام 6 هزار نفر را داده است و حتی در برنامه 6 ساله نیز اجازه استخدام 4 هزار قاضی از سوی دولت با موافقت مواجه نشده است."
بنابراین گزارش عبدالعظیم توسلی، مدیرکل کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه نیز روز گذشته درباره استخدام در قوه قضاییه اعلام کرد:" در سال جاری بدلیل کمبود اعتبار، جایگزینی نیروهای جدید به جای نیروهای بازنشسته در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است. در سال جاری یک هزار و 237 نفر از کارکنان دستگاه قضایی بازنشسته شده اند در حالیکه بیش از 2 هزار و 200 نفر پرسنل اداری و خدماتی از طریق آزمون استخدامی سال 92 – 93 جذب شده اند. در حال حاضر و به صورت میانگین 48 درصد از پست های دادگستری های کل کشور متصدی ندارند و رفع این مشکل نیازمند تامین اعتبار است. پس از گذشت دو سال و با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مراحل اداری جذب کارکنانی که از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شده بودند، در دستور کار قرار گرفت و حدود 300 نفر از آنها جهت طی مراحل اداری به گزینش معرفی شده اند."
قوه قضاییه میان افراد تبعیضی قائل نیست
حجت الاسلام محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در برنامه نگاه از شبکه یک با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد که گزیده از آنچه در این برنامه مطرح شد به شرح زیر است:
_ مردم با مسائل انتخاباتی و تخلفات آشنا شده‌اند و سعی می‌کنند رعایت کنند و مراقب تبلیغات مسموم دشمن که از خارج نشأت می‌گیرد هستند.ما در سال 94 تا الان تخلفات زیادی نداشته‌ایم و قوه قضائیه با کمک دستگاه‌های امنیتی فضا را رصد می‌کند و اگر قابل پیشگیری باشد تذکر می‌دهند و اگر نه، برخورد می‌کنند. در نشست قبلی گفتم 40 پرونده تشکیل شده اما الان بیشتر شده و بخش عمده این تخلفات هم در فضای مجازی صورت گرفته است و در همین فضای مجازی برخی اقدامات ضد امنیتی صورت می‌گیرد. در خارج از فضای مجازی اقدامات مجرمانه مثل توهین یا اقداماتی که منجر به اغتشاش می‌شود رخ می‌دهد که البته قوه قضائیه فضا را رصد می‌کند.
_ فضای مجازی حیاط خلوتی برای کسی نخواهد بود و افرادی که تخلف کردند حتما دستگیر خواهند شد و لازم است حتما وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجاری اقداماتی انجام دهند تا زیرساخت‌ها مورد نیاز به درستی فراهم شود.ما به طور جدی وارد شدیم و اطلاعاتی‌ها طی یک هفته اخیر افرادی را شناسایی کردند که برخی از آنها بازداشت شدند و اگر دست برندارند شاید در هفته جاری یا هفته بعد با آنها در قالب بازداشت یا احضار برخورد شود.
_ مسلماً در هفته‌های اخیر برخی حرف‌ها از زبان برخی مسئولان زده شد که ادعایی هم در کشور دارند که می‌تواند هم مصداق توهین، هم تشویش اذهان عمومی و هم تحریک افراد برای دست زدن به اعمال خلاف قانون باشد که قطعا برخورد می‌شود؛ حتی اگر مسئول باشند. اگر روزی دستگاه قضایی تبعیضی قائل شد حتما بدانید آن موقع مشکل جدی پیش خواهد آمد و ما زمانی می‌توانیم ادعا کنیم یک نظام اسلامی و دستگاه قضایی اسلامی هستیم که تبعیض قائل نشویم.
_ نمی‌توانیم کسی را که صاحب قدرت و ثروت نیست تعقیب کنیم اما با صاحبان قدرت و ثروت کاری نداشته باشیم. این تبعیض نگذاشتن باید در همه حوزه‌ها باشد. ما عزم داریم برای اینکه واقعا همه را در مقابل قانون یکسان ببینیم و در مورد مرخصی قرار بازداشت‌ها هم باید اینگونه باشد، که هست. این عزم امروز در قوه قضائیه وجود دارد. ممکن است یک‌سری جاها مانع داشته باشیم اما این عزم در قوه هست که تبعیض قائل نشویم.
_ در سال‌های اخیر دیگر مجرمان از طبقه ضعیف نیستند بلکه برخی کسانی هم که در سطح عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بودند نیز یا در زندان هستند یا الان پرونده‌هایشان در حال رسیدگی است. این عزم در قوه قضاییه وجود دارد که با مجرمان برخورد شود و در این مسیر تفاوتی بین طبقه ضعیف و سطوح عالی قائل نخواهیم بود.
_ اعطای مرخصی به مهدی هاشمی به خاطر انتخابات نبوده است. در خصوص مسائل انتخابات گذشته این فرد اتهاماتی داشت که حکم گرفت و اتفاقا اشد مجازات هم به وی اختصاص داده شد.این فرد بر اساس نظر پزشک نیاز پیدا کرد که به دلیل بیماری در بیمارستانی بیرون از زندان برود و درمان شود. نه برای این زندانی بلکه برای همه زندانیان اینطور است و برخی از آنها تحت نظر با مأمور مراقب اعزام می‌شوند و آنجا پزشک است که تشخیص می‌دهد چقدر باید در بیمارستان بماند و چقدر باید دوران نقاهت را طی کند.ایشان یک عمل جراحی داشته و پزشک معالج نظر داد باید دو هفته دوران نقاهت را در خارج از زندان به سر ببرد و شاید به جهت حساسیت‌هایی که هست به نظر پزشک معالج اکتفا نشد و سه پزشک از پزشکی قانونی هم نظر دادند که باید بیرون از زندان باشد. تا آنجایی که می‌دانم، برای این مرخصی قوه قضائیه تحت فشار نبوده است.
_ در مورد این پرونده این فرد اتهاماتی داشت که مجموعاً تحت سه عنوان جرم برای دادگاه محرز شد؛ ارتشا، اختلاس و مسائل ضد امنیتی. این فرد درباره جرم ارتشا به 10 سال حبس و جزای نقدی 5 میلیون دلاری و از بابت اختلاس محکوم به 10 سال حبس و یک میلیارد و خورده‌ای تومان و در مورد مسائل امنیتی هم 5 سال حبس و 50 ضربه شلاق محکوم شد. جمعا 25 سال حبس و 50 ضربه شلاق جزای نقدی 5 میلیارد و 200 میلیون دلار و یک میلیارد و خورده‌ای تومان محکومیت داشت.
برخی سخنانی بر زبان نیاورند که دشمنان را به وسوسه بیاندازند
آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با گرامیداشت دهه فجر و روز 22 بهمن و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) گفت: حادثه عظیم انقلاب اسلامی ایران حادثه ای بی بدیل در تاریخ منطقه و جهان بود و کشورهای سلطه گر هرگز گمان نمی بردند مردمی با دست های خالی، چنین انقلابی بر پا کنند و پس از آن نیز با صلابت و اقتدار در مقابل تمام دشمنی ها، شرارت ها و توطئه های آنها بایستند.
آیت الله آملی لاریجانی اتکا به «حضور مردم» و «ارزش های الهی و معنوی» را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه تکیه بر ارزشهای الهی، معنوی و اخلاقی تفاوت بارز این انقلاب و سایر انقلاب های جهان بوده است افزود: در کنار حمایت گسترده مردمی از انقلاب اسلامی ایران، باید گفت آرمان ها و اهدافی که بر پایه ارزش های الهی ترسیم شده است ماهیتاً این انقلاب را از دیگر انقلاب ها جدا کرده و موجب ماندگاری و اقتدار آن نیز شده است.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه «مردم، نظام و انقلاب را از آن خود می دانند و تا زمانی که چنین است بقای این انقلاب تضمین شده است» به وظیفه سنگین مسئولان در قبال حضور و حمایت چشمگیر مردم از انقلاب نیز اشاره و اظهار کرد: مسئولان همگی، عقلاً و شرعاً وظیفه دارند از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع کنند و نگذارند که در پناه سخنان ناصحیح دشمن در درون و بیرون از کشور این ارزش ها کمرنگ شود.
آیت الله آملی لاریجانی افزود: دشمنان این نظام با هر وسیله ای که می توانستند در مقابل انقلاب ایستادند و شرارت کردند و متاسفانه کسانی هم در درون کشور برای کمرنگ کردن حضور مردم و دلسرد کردن آنان همراهی کردند؛ اما این انقلاب توانست با حضور و حمایت مردم با صلابت به راه خود ادامه دهد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه «افرادی در داخل کشور گمان نکنند که با چراغ سبز نشان دادن به دشمن می توانند مسیر انقلاب را عوض کنند» تاکید کرد: انقلاب ایران ماهیت اسلامی دارد و با نظام های سکولاری تناسبی ندارد. نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران بر محور ولایت فقیه است.
آیت الله آملی لاریجانی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجلّی وحدت کشور و نشانه اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: مردم و مسئولان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با صدایی رسا و منسجم، علیه سلطه گران فریاد می زنند و تا زمانی که مردم حضور دارند این انقلاب باقی است و زیر بار سلطه گران نخواهد رفت.
رئیس دستگاه قضا به برخی ادعاهای نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص نظارت بر انتخابات ایران اشاره کرد و افزود: مردم ما به هیچ وجه به اجانب اجازه چنین تحرکاتی را نخواهند داد و دوران حضور بیگانه در این کشور تمام شده است.
آیت الله آملی لاریجانی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را انتخاباتی سرنوشت ساز اعلام کرد و گفت: نهادهای نظارتی و اجرایی در کنار حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات باید به وظیفه خود عمل کنند تا حقی از نامزدهای انتخاباتی و حقوق عامه ملت تضییع نشود.
رئیس قوه قضاییه افزود: نهادهای نظارتی با نظارت دقیق خود مانع از ورود نااهلان به مجلس شوند و تضعیف این نهادها کار ناصحیحی است.
آیت الله آملی لاریجانی نگرانی برخی کشورهای منطقه در مورد نحوه برگزاری انتخابات ایران در حالی که خودشان تا به حال روی هیچ انتخاباتی ندیده اند را کاملا بی اساس و نامعقول خواند و گفت: نباید برخی در داخل کشور سخنانی بر زبان بیاورند که دشمنان را به وسوسه بیاندازد و اگر در درون کشور انتقادی هم وجود دارد باید از مسیر قانونی و به صورت کاملا مستدل و منطقی ارائه شود.
بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران قطع دست استعمار بود
محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه در بوشهر در ششمین نشست مشترک منطقه ای مشاوران و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران قوه قضاییه استان های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران قطع دست دنیای استعمار است و این همه دشمنی ها و کینه توزی ها به دلیل ماهیت انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما حرف تازه ای برای جهان آورد ادامه داد: مخالفت با ایران به دلیل سلاح هسته ای نیست چون می دانند ما نیازی به این سلاح نداریم و سلاح جمهوری اسلامی همان بیداری اسلامی است که جهان غرب را به چالش کشاند.
ذوالقدر با تاکید بر اینکه یادآوری روزهای انقلاب نباید منحصر به دهه فجر باشد گفت: تشکیل و استمرار انقلاب اسلامی به مکتب، رهبری و پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب وابسته است.
وی اظهار کرد: همه مردم و مسئولان وظیفه حمایت از انقلاب را برعهده دارند ولی وظیفه ایثارگران به عنوان نماد انقلاب در پایبندی به اصل آن بیش از دیگران است.
معاون راهبردی قوه قضاییه افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند از انقلاب اسلامی دفاع کنند و ایثارگران نیز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی فداکاری کردند و صاحبان انقلاب نیز همین ایثارگران هستند.
ذوالقدر درباره برنامه های فرهنگی قوه قضاییه گفت: در حوزه فرهنگی قوه قضاییه در مجموع 140 میلیارد ریال اختصاص یافت که 100 میلیارد ریال برای مسائل فرهنگی و 40 میلیارد ریال نیز به بخش اطلاع رسانی اختصاص دارد.
وی افزود: در مورد ساختار مشکلی برای ارائه خدمت به ایثارگران و جانبازان نداریم و آنچه در قوانین وجود داشته برای جانبازان انجام داده ایم.
ذوالقدر اظهار کرد: در زمینه پرداختی به جانبازان قوه قضاییه نیز در مرحله نخست کسورات پیش از موعد جانبازان و ایثارگران را پرداخت کردیم.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: کارکنان دستگاه قضا در استان بوشهر در 17 حوزه قضایی مشغول ارائه خدمت هستند.
علی جمادی افزود: در دادگستری استان 26 نفر جانباز، فرزند شهید 27 نفر، فرزند جانباز 40 نفر، خواهر و برادر شهید 52 نفر، یک نفر آزاده و 48 رزمنده هشت سال دفاع مقدس در دادگستری استان بوشهر مشغول کار هستند.
وی بیان کرد: آنچه در قانون تسهیلات استخدامی در مورد ایثارگران وجود دارد انجام شده است و هدف ما رضایت جامعه ایثارگری دستگاه قضا از خدمات دادگستری است.
برای حبس زدایی به تمام ظرفیت های قانونی و مدیریتی توجه شود
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان زندان ها با تبیین ظرفیت های قانونی و مدیریتی طرح کاهش جمعیت کیفری افزود: مسئولین بویژه مدیران زندان ها باید بطور مداوم پرونده های زندانیان را بررسی نمایند تا در صورتی که فردی حائز شرایط استفاده از یکی از ظرفیت های قانونی باشد از آن استفاده نمایند.
این مقام ارشد قضایی گفت: همه باید برای کاهش جمعیت کیفری تلاش کنیم چرا که با تراکم جمعیت در زندان ها نمی توان برنامه های اصلاحی و تربیتی را به نحو احسن پیش برد.
جهانگیر تلاش برای اصلاح و تربیت زندانیان را تلاشی برای سالم سازی جامعه عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه سالم سازی جامعه و توسعه امنیت از مهمترین نیازهای هر جامعه است، ما در برابر آیندگان اجتماع نیز مسئولیت داریم و باید جامعه ای سالم و عاری از ناهنجاری را به فرزندانمان تحویل دهیم.
مشاور رئیس دستگاه قضا فرهنگ سازی را پیش زمینه توسعه استفاده از مجازات جایگزین زندان و حبس زدایی عنوان کرد و گفت: باید برای آگاهی جامعه در این خصوص تلاش کافی صورت بگیرد تا استفاده از مجازات های جایگزین حبس به عنوان یک روش و مجازات مناسب تلقی شود.
وی گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که در جامعه بسیاری از مردم مجازات را صرفاً زندانی شدن فرد می دانند و اگر پرونده شکایتی آنان منجر به زندان نشود احساس می کنند نتیجه مطلوب حاصل نشده است.
رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه افزود: همه ما و ارگان های ذیربط باید تلاش کنیم تا این باور قدیمی از بین برود. چرا که بسیاری از مردم از آثار و تبعات منفی زندان بویژه بر روی خانواده ها آگاه نیستند.
رئیس سازمان زندان ها در ابتدای این نشست سراسری که در دومین روز دهه فجر و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شد با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب گفت: امام خمینی در عصر ظلمت و تاریکی ظهور کرد و بر اساس آموزه های اسلام، به مبارزه با فرهنگ طاغوت و احیای ارزش های اسلام پرداخت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرمایه ای گرانقدر است گفت: امام بزرگوار و شهدا خدمت تاریخی خود را انجام دادند و امروز وظیفه ماست که برای تحقق کامل آرمان های انقلاب تلاش کنیم.
جهانگیر گفت: امام خمینی(ره) ظرفیت های اسلام را باز مهندسی نمود و اسلام را در همه شئون زندگی مردم احیا نمود.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یادگار امام راحل و نشان دهنده توجه ویژه آن بزرگوار به نقش مردم در نظام اسلامی بود.
رئیس سازمان زندان ها به همه مدیران تاکید کرد شرایط لازم را برای حضور زندانیان در فرآیند انتخابات فراهم نمایند.
شایان ذکر است رئیس سازمان زندانها در پایان این نشست از کلیه مدیران و مسئولین زندان ها بخاطر توسعه فرهنگ نماز در زندان ها و کسب رتبه برتر کشوری برای هشتمین سال متوالی تقدیر کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=551659
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه