۸ سال پیش

کارت اعتباری خرید بازنشستگان رونمایی شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

معاون وزیر کار با دعوت از بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت «کارا کارت» گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در کارت ۴ برابر میانگین دریافتی بازنشستگان است که تا سقف ۱۰ میلیون تومان امکان شارژ وجود دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


احمد میدری معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات ارائه کارت رفاه اجتماعی که توسط بانک رفاه کارگران انجام می‌شود اظهار داشت: امروز با عده‌ای از بازنشستگان تماس گرفته شد تا برای تکمیل فرم ثبت‌نام و رضایت‌نامه بانک رفاه کارگران اقدام کنند.
وی افزود: امروز به صورت نمادین برای آغاز رسمی ارائه کارت رفاه اجتماعی مراسمی برگزار شد و 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته امکان استفاده از این طرح را دارند.
میدری در پاسخ به این سوال که بازنشستگان به چه نحوی باید این کارت را دریافت کنند گفت: بازنشستگان با مراجعه به سایت رفاهی و یا سامانه پیامکی تعریف شده امکان ثبت‌نام دارند که با انتخاب بانک و مشخصات خود از طرح اشاره شده استفاده خواهند کرد.
معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده در کارت‌های رفاه اجتماعی به خبرنگار فارس گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در کارت 4 برابر میانگین دریافتی بازنشستگان است که تا سقف 10 میلیون تومان امکان شارژ وجود دارد و به صورت 12 قسط باید پرداخت شود.
میدری گفت: شماره تلفن 6369 برای سوالات مربوط به کارا کارت در نظر گرفته شده
و تخلفات مربوط به این امر نیز از طریق این شماره قابل پیگیری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=551707
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد