۸ سال پیش

کارت مهارت کارگران ساختمانی
No Image

کارت مهارت کارگران ساختمانی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

ابلاغ دستورالعمل تعویض کارت مهارت کارگران ساختمانی

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


معاون وزیر کار گفت: دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت، ويژه كارگران ساختمانی ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین سازگارنژاد با اعلام ابلاغ دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت ويژه كارگران ساختماني گفت: دستورالعمل مذكور به منظور پيشگيري از هرگونه تخلف، حذف واسطه هاي احتمالي، تسريع در خدمت رساني و آسودگي خاطر و تكريم كارگران عزيز ساختماني تدوين و با قيد فوريت به ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استان ها ابلاغ شده است.
معاون وزیر کار افزود: بنا بر دستورالعمل مذكور از اين پس طرح تعويض پروانه هاي مهارت ساختماني قديمي (كاغذي) به كارت الكترونيكي صرفا از طريق انعقاد قرارداد با دفاتر مركزي پيشخوان دولت و يا ادارات كل پست صورت مي گيرد و هرگونه روند ديگر، بايستي متوقف شود.
وي تصريح كرد: همچنين قرارداد منعقده بايستي با رعايت كليه مقررات و تأييد كارگروه دفاتر پيشخوان دولت كه در استانداري ها هستند، صورت پذيرد. براي ثبت نام و مراجعه كارگران داراي پروانه مهارت به دفاتر پيشخوان يا باجه هاي پستي، هيچ واسطه ديگري از قبيل تشكل هاي كارگري و نظاير آن، تعاوني هاي كاركنان و هر عنوان ديگري وجود ندارد و نياز به معرفي از هيچ مرجعي نيست.
سازگارنژاد بيان داشت: اشخاص حقيقي و حقوقي كه به هر عنوان در ادارات كل و مراكز آموزش فني وحرفه اي مستقر هستند، حق ارائه خدماتي نظير كپي، اسكن، پوشه و تشكيل پرونده و ورود اطلاعات و نظاير آن و دريافت وجوه به هر ميزان و به هر شكل را ندارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579446
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد