۷ سال پیش

کارگاه‌های آموزشی اشتغالزایی برای مددجویان استان اردبیل برگزار می‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ی امداد استان اردبیل گفت: با هدف کارآفرینی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد کارگاه‌های آموزشی اشتغالزایی برای مددجویان استان اردبیل برگزار می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانبخش نژادجواد بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی کارآفرینی استراتژیک در کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: بر‌اساس رویکرد جدید حوزه‌ اشتغال مبنی بر توجه به کارآفرینی و سوق‌دادن کسب و کارهای خرد به سمت خودکفایی، تلاش داریم تا با برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی به صورت عملی نیز وارد این مبحث شویم.
وی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد در امر کارآفرینی توجه ویژه‌ای به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان و فرزندان تحت حمایت می‌توانیم اقدامات چشمگیری را برای رونق اقتصادی خانواده‌ها رقم بزنیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل تصریح کرد: پژوهش‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد که آموزش در رشد و تعالی کارآفرینان نقش بسزایی را ایفا می‌کند که این نهاد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد قصد دارد مددجویان و فرزندان آنان را به کارآفرینانی موفق تبدیل کند.
نژادجواد عوامل موثر کارآفرینی را خلاقیت، الگوهای برتر، پشتیبانی، حمایت معنوی و حمایت‌های شغلی برشمرد و افزود: کمیته‌ امداد در تلاش است تا مددجویان را بیش از پیش با این عوامل آشنا ساخته و زمینه‌های لازم را برای عملیاتی شدن آن فراهم کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد نیز از عوامل موثر در ایجاد کسب و اشتغال مولد و پایدار است، اظهار داشت: با توجه به اینکه همکاران این حوزه همواره در تمامی مراحل اجرای طرح‌های کسب و کار هدایت‌گر خانواده‌های تحت پوشش در این حوزه می باشند ارتقاء مهارت‌های اشتغال را با جدیت تمام پیگیری می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585231
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد