۷ سال پیش

کارگران تا ۱۳میلیون ریال حقوق از پرداخت مالیات معاف هستند
اطلاعات بیشتر

 

نماينده مردم ايرانشهر در مجلس شوراي اسلامي در مراسم تجليل از كارگران اين شهرستان گفت: براساس قانون بودجه كل كشور كارگراني كه تا 13ميليون ريال حقوق دريافت مي كنند از پرداخت ماليات معاف هستند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ايرنا، محمدسعيد اربابي روز شنبه در اين مراسم اصلاح قانون ماليات مستقيم واحدهاي توليدي مستقر در شهرك هاي صنعتي مناطق كمتر توسعه يافته بمدت 10سال را در مجلس گامي مهم براي كارفرمايان دانست و گفت: در اين مدت اين واحدها معاف از ماليات هستند.
وي نبود ثبات در سياست هاي كلي كلان اقتصادي كشور، اقتصاد زيرزميني و قاچاق كالا، نظام حقوقي و قضايي ، ماليات و نحوه دريافت عوارض از واحدهاي توليدي را چهار مانع اصلي كسب و كار دركشور ذكر كرد و اظهار داشت: اين عوامل در روند اقتصاد تاثيرات منفي گذاشته است.
نماينده مردم ايرانشهر در مجلس شوراي اسلامي، توليد و گردش چرخ هاي اقتصادي جامعه را مديون قشر كارگر دانست و گفت: تعامل بين كارفرما و كارگر عامل اصلي رونق توليد، اشتغال و توسعه استان است.
اربابي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب بنام سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل افزود: تكيه بر باورهاي خودمان و استفاده از ظرفيت ها و توانمنديهاي منطقه و كشور مي تواند ما را به خودكفايي درعرصه هاي مختلف برساند.
همچنين بمناسبت هفته عقيدتي سياسي جمعي از پرسنل عقيدتي سياسي سپاه پاسداران ايرانشهر با حضور بر مزار شهدا بار ديگر با آرمانهاي بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي تجديد ميثاق كردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587615
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد