۷ سال پیش

کارگر ایرانی کم‌تر از یک رفتگر آمریکایی حقوق ‌‌می‌گیرد
اطلاعات بیشتر

 

معاون هماهنگی امور استان‌های خانه کارگرکشور گفت: چرا باید بعد از ۳۷ سال از انقلاب کارگر ایرانی کم‌تر از یک رفتگر آمریکایی ‌حقوق بگیرد‌.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،‌ حسن صادقی بعداز ظهر امروز در گردهمایی کارگران به مناسبت هفته کارگر که در تالار شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کارگری به امنیت شغلی و رفاه در دوران  بازنشستگی نیاز دارند که این احساس در حال حاضر در این قشر نادیده گرفته شده است.
وی افزود: تنها با گفتار و بیان بهبود شرایط درمان برای جامعه کارگری حاصل شده و حتی زمانی که نفت ارزشش بالا رفت اثراتش را در جامعه کارگری ندیدیم.
صادقی افزود: مجلس الگوی فرهنگ کشور است نه بداخلاقی و بدفرهنگی، مسئولان باید به دنبال منافع ملی کشور، اداره بهینه جامعه کارگران و گریس‌کاری چرخ دنده‌های اقتصادی کشور باشند.
معاون هماهنگی امور استان‌های خانه کارگر با اشاره به اینکه دولت باید بپذیرد که کارگران قشر تأثیرگذاری در جامعه محسوب می‌شوند، عنوان کرد: در همین راستا مسئولان دولتی باید برای رشد اقتصاد کشور به کارگران توجه بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه اقتصاد رانتی، امنیت شغلی را در کشور به خطر انداخته است، عنوان کرد: توصیه ما به دولت این است که از اقتصاد نفتی و رانتی فاصله بگیرد، چرا که اقتصاد رانتی بنیان حاکمیت را متزلزل می‌کند.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر  صندق بازنشستگی با بحران مواجه است و اگر امروز دولت به فکر چاره نباشد پنج سال دیگر با انقلاب اقتصادی مواجه می‌شود.
معاون هماهنگی امور استان‌های خانه کارگر با اشاره به دغدغه و منویات مقام معظم رهبری در ‌ارتباط‌ با اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفته و  مسیر تغییر کند و این تغییر نیز با توانمندکردن نیروهای انسانی در اقتصاد محقق می‌شود.
معاون هماهنگی امور استان‌های خانه کارگر گفت: مجلس الگوی فرهنگ کشور است نه بد اخلاقی و بد فرهنگی، مسئولان باید به دنبال منافع ملی کشور، اداره بهینه جامعه کارگران و گریس‌کاری چرخ دنده‌های اقتصادی کشور باشند.
صادقی با بیان اینکه به کارگران در جامعه باید عزت داده شود، تصریح کرد: چرا باید بعد از 37 سال از انقلاب کارگر ایرانی کم‌تر از یک رفتگر آمریکایی که کمترین حقوق را در آمریکا می‌گیرد، حقوق بگیرد، دولت اگر از لحاظ اقتصادی دل کارگران را خوش نمی‌کند لااقل از لحاظ روحی و معنوی قشر کارگر را حمایت کند.
وی بیان کرد:‌ مجلس هفتم عامل ثابت بودن حقوق قشر کارگر بود و در این میان نیز از مجلس دهم تقاضا می‌شود کار مجالس قبل را نکرده و منافع ملی را در نظر بگیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585987
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد