۷ سال پیش

کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی اصلی ترین برنامه لرستان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : یکی از اصلی ترین برنامه های این اداره کل در سال 95 کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی در بنگاههای اقتصادی می باشد .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان علی آشتابدر جمع کارشناسان روابط کار این اداره کل یکی از مهمترین برنامه این اداره کل در سال 95 را کاهش اختلافات جامعه کارگری و کارفرمایی عنوان کرد و گفت : سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور تنظیم روابط کار ، بررسی و رفع مسایل و مشکلات جامعه کارگری ، تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی با بهره گیری از ساز و کارهای سه جانبه گرایی در راستای سیاست حفظ و صیانت از نیروی کاریکی از اولویت ها و برنامه های ما در کاهش اختلافات در واحدهای اقتصادی می باشد .
وی در ادامه به فرایند رسیدگی به دادخواستهای واصله اشاره نمود و افزود : در سال 94 بیش از 7 هزار شکایت کارگری و کارفرمایی به این اداره کل رسیده که در راستای تسهیل و تسریع در رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف استان ، با ارائه آموزش ها و نظارت های مستمر بر عملکرد مراجع  و تلاش همکاران در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه اکثر آراء صادره به سازش ختم شده است .
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بهترین راه برای حل اختلافات کارگری و کارفرمایی  سازش بین آنهاست گفت:باید سعی شود رسیدگی به مسایل کارگر و کارفرما به صورت سازشی انجام گیرد و فضایی ایجاد شود که کارگر و کارفرما خود را مقابل یکدیگر نبینند بلکه همدیگر را مکمل و در کنار هم بدانند و دوش به دوش هم چرخه های اقتصاد کشور را به حرکت درآورند و با تقویت اصل سه جانبه گرایی  و با همت ، تعامل و همفکری تشکلات کارگری و کارفرمایی در کنار هم مسائل و مشکلات  پیگیری و دنبال گردد .
آشتاب همچنین یکی از اقدامات مهم در رسیدگی به شکایات کارگران را کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها اعلام کرد و گفت: بسیاری از پرونده های در دست اقدام در این خصوص با  تلاش و جدیت اعضاء در حوزه حل و فصل اختلافات از طریق تفاهم ، گفتگو و توافق به انجام می رسد و از آنجائیکه در نظر گرفتن اصل سه جانبه گرایی حل و فصل اختلافات فی مابین کارگر و کارفرما در محیط کار از طریق تفاهم یکی از سیاستهای مهم این اداره کل محسوب می شود لذا این امر در نهایت موجب جلوگیری از سرگردانی مراجعین ، کاهش اطاله رسیدگی به پرونده ها و تسریع در حل و فصل اختلافات خواهد شد .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583307
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد