۷ سال پیش

کلیه مطالبات سال ۹۴ بازنشستگان فولاد تسویه شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از پرداخت کلیه مطالبات سال ۹۴ بازنشستگان فولاد خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اکبر نوروزی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد: امروز باقیمانده حقوق اسفند ماه بازنشستگان از محل درآمدهای صندوق به حساب آنها واریز گردید.
وی افزود: با تدبیر دولت و همکاری نمایندگان مجلس تأمین حقوق مستمری سال جاری از محل مطالبات صندوق از دولت در بودجه 95  و از ردیف درآمدهای عمومی دولت مصوب وهمچنین با ارائه پیشنهادات موثر و کارشناسی شده از طرف دولت در برنامه ششم پیش بینی لازم جهت آینده صندوق و حل کامل مشکلات آن گردیده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به تصویب بودجه امسال که ناشی از توجه ویژه دولت امید و همدلی نمایندگان با نیت حل مشکلات این قشر عرصه صنعت و معدن بود آرامش بسیار مطلوبی بر این صندوق حاکم گردیده و با استفاده از این شرایط مناسب در نظراست  برنامه هایی از طرف وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال جاری جهت  اصلاح در ساختار شرکت های زیر مجموعه این صندوق و ایجاد درآمدی پایدار برای صندوق پیگیری گردد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587291
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد