۷ سال پیش

کمبود اعتبار برای حمایت از زنان سرپرست خانوار
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار در سال جاری به کمبود اعتبار برای حمایت از این افراد اشاره کرد و گفت: اگر اعتبارات ما و سایر نهادهای حمایتی بیشتر باشد، تعداد بیشتری از این زنان را می توانیم حمایت کنیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


حبیب اله مسعودی فرید در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی گفت: در حال حاضر بیش از 150 هزار خانواده ای که زن سرپرست خانوار در آن وجود دارد تحت حمایت بهزیستی قرار دارد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه بهزیستی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: طبق برنامه های از پیش تعیین شده بهزیستی، سالانه باید 10 درصد از زنان سرپرست خانوار توانمندسازی شوند که برنامه های سازمان در این زمینه در حال اجراست و خروج زنان از چرخه حمایت بهزیستی طبق برنامه انجام می شود.
وی ادامه داد: برنامه هایی که بهزیستی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار انجام می دهد عمدتا در بخش اشتغال و کسب درآمد است تا در نهایت این افراد بتوانند از چرخه حمایت بهزیستی خارج شوند.
مسعودی فرید درخصوص افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار گفت: این موضوع عوامل مختلفی دارد، به هر دلیل و مشکلی که در جامعه وجود دارد جمعیت زنان سرپرست خانوار رو به افزایش است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تصریح کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار با کمبود شدید اعتبار روبروست و اگر اعتبارات ما و سایر نهادهای حمایتی بیشتر باشد، تعداد بیشتری از این زنان را می توانیم حمایت کنیم.
وی از تلاش برای تدوین موضوعات حمایتی از زنان سرپرست خانوار در برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم در قانون برنامه ششم وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار را بهبود بخشیم، بنابراین توانمندسازی این زنان ارتباط مستقیمی با افزایش اعتبار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656950
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد