۷ سال پیش

کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی آذربایجان غربی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی این استان است.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «دکتر سعید فریور» در جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت کار و رفاه اجتماعی در استان که با حضور معاون روابط کار این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تشریح رویکردها و فعالیت‌های بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: حقوق پایین کارکنان، سهمیه اندک استان در بیمه زنان سرپرست خانوار شهری، بروکراسی سخت بانکی در اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان و عدم تناسب اعتبارات با جمعیت تحت پوشش از دیگر مشکلات این نهاد به شمار می رود.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی استان بشمار می‌رود اظهار داشت: در حال حاضر 379 پست سازمانی در بهزیستی استان بلاتصدی است که موجب شده کارکنان بیش از توان در جهت خدمتگزاری به جامعه هدف فعالیت نمایند.
وی با اشاره به فعالیت‌های شاخص بهزیستی استان در اشتغال زایی جامعه هدف افزود: سال گذشته با تحقق 110 درصدی تعهدات اشتغال یک هزار و 239 مددجو موفق به دریافت تسهیلات اشتغال زایی شدند.
فریور با بیان اینکه عدم تامین ضمانت بانکی از سوی مددجویان بویژه معتادین بهبود یافته یکی از مسائل اساسی است ادامه داد: با وجود این مشکلات سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب شد.
مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه افزایش حقوق کارکنان و مستمری مددجویان از ضروریات به شمار می رود خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان نهادی تخصصی و حمایتی بیش از اینها نیازمند توجه است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587655
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد