۷ سال پیش

کمبود ۳۲۰ معلم در شهرستان بجنورد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کمبود نیروی معلم در آموزشگاه‌های شهرستان بجنورد
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد گفت: امسال با کمبود ۳۲۰ معلم در آموزشگاه‌های شهرستان روبه‌رو هستیم.
محمدرضا معنوی  در بجنورد اظهار داشت: بخش بسیار زیادی از کمبود معلم‌ها در شهرستان بجنورد مربوط به مقطع ابتدایی است.
معنوی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم افزود: در هفته معلم 100 معلم پویا و برگزیده در خراسان شمالی با داشتن شاخص‌های مشخص انتخاب‌شده و در مراسمی تقدیر می‌شوند.
وی تصریح کرد: معلمان پویا توسط مدیران آموزشگاه‌ها معرفی و در مدیریت شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند.
معنوی با اشاره به طرح تجاری‌سازی مدارس نیز گفت: روند تجاری‌سازی در آموزشگاه‌های این شهرستان به علت تأخیر در انجام امور مربوط در شهرداری بجنورد، طولانی شده است.
وی اظهار داشت: البته شهرداری بجنورد موافقت‌های خود را برای تجاری‌سازی فضای آموزشی در آموزشگاه‌ها که قابلیت آن وجود دارد، اعلام کرده اما روند کارها طولانی شده است.
معنوی بابیان اینکه اکنون روند تجاری‌سازی کند شده است گفت: انتظار می‌رود شهرداری بجنورد به انجام این امور سرعت دهد.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد افزود: تاکنون مجوز تجاری‌سازی در هفت آموزشگاه بجنورد از کمیسیون ماده 5 اخذشده و قرار است درصدی از فضای این آموزشگاه‌ها به تجاری تغییر کاربری داده شود.
معنوی بابیان اینکه هزینه‌های اخذ پروانه واحدهای تجاری با شهرداری تهاتر می‌شود گفت: در آموزشگاه‌هایی که قرار است تجاری‌سازی انجام شود، 10 هزار مترمربع عقب‌نشینی شده است.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: در صورت تحقق کامل تجاری‌سازی فضای آموزشی، آموزش‌وپرورش در دو سال از دریافت اعتبارات دولتی بی‌نیاز می‌شود.
معنوی از اعلام آمادگی برخی مسئولان برای اداره کلاس در هفته معلم خبر داد و گفت: امام‌جمعه بجنورد و فرماندارشهرستان بجنورد تاکنون برای تدریس در کلاس درس اعلام آمادگی کرده‌اند.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588564
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد