۷ سال پیش

کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معتادان تحت‌پوشش هیچ محدودیتی ندارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: این نهاد برای پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان معتاد خود هیچ محدودیتی ندارد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در نشست مشترک شورای مدیران کمیته امداد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور معاون فرهنگی کمیته امداد کشور برگزار شد، به برنامه‌های این نهاد در حوزه پیشگیری از مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته 379 جلسه کلاس‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد برای 9 هزار و 117 نفر برگزار شده است.
مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه گروه‌های هدف برای شرکت در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها زنان سرپرست خانوار و مطلقه، سالمندان، دختران و پسران 14 تا 25 سال بوده است، گفت: کمیته امداد لرستان کلاس‌های مهارت‌های زندگی، بهداشت روانی و فرزندپروری را نیز در سال 94 برای جامعه هدف خود برگزار کرده است.
وی به مشارکت کمیته امداد استان در برگزاری نمایشگاه‌های پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: این نهاد برای پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان معتاد هیچ محدودیتی ندارد و این قول را می‌دهیم که از تمام ظرفیت خود برای اشتغال معتادین بهبودیافته استفاده کنیم.
محمدی فارسانی اضافه کرد: کمیته امداد لرستان در سال گذشته موفق به تحقق 25 درصد از اشتغال استان شده که این الگوی بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار است.
محمدی در خصوص تلاش کمیته امداد برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: تمام تلاش این نهاد این است که تا پایان سال جاری در مسیر خروج از رکود حرکت کند تا گفتمان فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح استان نهادینه شود.
لازم به ذکر است، مدیرکل کمیته امداد لرستان از سفر معاون اشتغال کمیته امداد کشور به استان تا ظرف یک ماه آینده خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593561
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد