۷ سال پیش

گشایش در اشتغال با حمایت از مشاغل خرد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

از مشاغل خانگی و خرد حمایت می کنیم

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باحمایت از مشاغل خرد گشایش بیشتری در اشتغال خواهیم داشت، گفت: چنانچه دست دولت باز شود اعتباری ویژه به مسکن اجتماعی اختصاص داده می شود.
علی ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اقداماتی که در سال ۹۵ انجام خواهد شد، افزود: در سال جاری کیفی‌سازی بیمه سلامت را دنبال خواهیم کرد به طوری که طی دو سال گذشته اقدامات لازم برای فراگیری آن انجام دادیم و توانستیم حدود ۱۱ میلیون نفر را بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ قطعاً گشایش بیشتری در زمینه اشتغال خواهیم داشت، گفت: بر اساس اعتبار اختصاص داده شده در لایحه بودجه، از مشاغل خانگی و خرد حمایت می کنیم و با خوشه‌بندی و زنجیره‌‌ای کردن این مشاغل تا ۶۰۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد که امیدواریم محقق شود.

وریر رفاه به سازمان بیمه سلامت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه سلامت به منظور رفع مشکلات اعتباری خود، اقداماتی چندجانبه در جهت کاهش و کنترل هزینه‌های خود در سال گذشته انجام داده که در سال ۹۵ نیز آن را ادامه خواهد داد تا بتوانیم یک برنامه‌ریزی جدی برای رفع مشکلات اعتباری آن انجام دهیم.

وی گفت: طرحی اجرا کردیم که بر اساس آن برخی موارد غیرشفاف، مشخص شد و به منظور جبران مشکلات آن، سعی می‌کنیم پرداخت بدهی‌ها به این سازمان را نیز به روز کنیم.

ربیعی همچنین به برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی در سال جاری رویه‌های جدی‌تری برای به روز کردن پرداختی‌های مراکز طرف قرارداد انجام خواهد داد و در همین رابطه سال قبل قرارداد همکاری با بانک رفاه منعقد کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد مسکن اجتماعی تاکید کرد: در سال جاری چنانچه دست دولت باز شود اعتبارات ویژه ای به مسکن اجتماعی بازنشستگان اختصاص خواهیم داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580806
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد