۸ سال پیش

گلایه‌های استاندار همدان از عملکرد فرمانداران در مورد اشتغال روستایی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

استاندار همدان از برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره تغییر مدیران و نیز از عملکرد فرمانداران در مورد ایجاد اشتغال روستایی انتقاد کرد .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیش از ظهر امروز هشتمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان همدان تشکیل جلسه داد که در آن چندین دستورکار برای بررسی و ارائه گزارش دیده شده بود.
در ابتدای جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گزارشی از تسهیلات پرداختی بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان ارائه کرد.
در ادامه نیز برخی مدیران و فرمانداران اظهارنظرهایی درباره نحوه پرداخت تسهیلات بانکی و تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به استان همدان داشتند که نوبت به ارائه گزارش مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری همدان درباره طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها رسید.
پس از سخنان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری همدان برخی از فرمانداران نسبت به آن جبهه گرفته و از آن انتقاد کردند.
نیک بخت در این جلسه نیز از خبرگزاری‌های منتقد گلایه کرده و آنها را همراه توسعه استان همدان ندانست.
استاندار همدان پس از اتمام دستور کارهای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان، سخنان جمع‌بندی خود از جلسه را آغاز کرد که درباره موضوعات مختلفی همچون انتخابات، برجام، اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بیمه‌شدگان جدید در استان همدان صحبت کرد.
وی از عملکرد فرمانداران استان همدان به غیر از فرماندار فامنین انتقاد کرد و گفت: عملکرد استان همدان در زمینه مباحث روستایی و مسائل استفاده از اعتبارات و تسهیلات روستایی خوب نبود.
محمدناصر نیک بخت با اشاره به اینکه فرمانداران به غیر از فرماندار فامنین ورود خوبی در این زمینه نداشته و بسیار عادی به این مسئله توجه شد، گفت: متاسفانه فرصت به این خوبی را از دست دادیم در حالی که هدف دولت ایجاد اشتغال در روستاها برای ماندگاری روستاییان در روستاست.
وی با تأکید بر اینکه اگر فرمانداری در این زمینه همکاری نکرده از سوی دفتر روستایی استانداری همدان اعلام شود تا برخورد لازم با وی صورت گیرد، گفت: از عملکرد دفتر روستایی استانداری همدان و فرمانداران در این زمینه راضی نیستم.
نیک بخت با تصریح بر اینکه با شعار نمی‌توان از مهاجرت روستاییان به شهرها و افزایش حاشیه‌‎‌نشینی کمک کرد، گفت: براساس طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها تسهیلات با سود چهار درصد به روستاییان برای ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود ولی فرمانداران همکاری لازم را در این زمینه ندارند.
استاندار همدان با طرح این سوال که چرا فرماندار نهاوند با وجود بالا بودن محرومیت در این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان گامی برای اجرای این طرح در شهرستان‌ برنداشته ‌است، عنوان کرد: هفته‌های آینده جلسه‌‌ای در این زمینه با حضور دستگاه‌های مرتبط و فرمانداران در استانداری تشکیل می‌شود تا وضعیت استان بررسی شود.
نیک بخت در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: برخی مواقع صحبت‌هایی صورت گرفته و پس از آن نیز گمانه‌زنی‌ها آغاز می‌شود.
نیک بخت با اشاره به سخنان خود در آخرین شورای برنامه‌ریزی استان همدان مبنی بر اینکه «از انتصاب برخی مدیران پشیمان هستم»، گفت: پس از اعلام این موضوع، گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر مدیران مختلف از جمله راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی مطرح شد.
وی با بیان اینکه منظور من یک مدیری بود که وزیر ندارد و به صورت سازمان است، تصریح کرد: من به خون شهدا مدیون هستم و اگر اشتباهی در عملکرد خود داشته باشم آن را با تبدیل به احسن جبران می‌کنم.
استاندار همدان نوک پیکان را به سمت رسانه‌ها چرخاند و گفت: برخی رسانه‌ها مشتری نداشته و متاسفانه دنبال تیتر هستند، اگر کسی دنبال تیتر و برنامه باشد یکی را برای پیدا کردن تیتر قابل توجه انتخاب کرده و به کار می‌گیریم.
نیک بخت با اشاره به اینکه به کمک رسانه‌ها برای توسعه استان همدان نیاز داریم، گفت: 90 درصد رسانه‌های استان همدان با ما همکاری دارند ولی مابقی اینگونه نیستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555577
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد