۷ سال پیش

یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال سهم مشاغل خانگی لارستان
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: در سال گذشته در بخش مشاغل خانگی سهم لارستان مبلغ یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال بوده است که تا زمان ابلاغ تسهیلات سال ۱۳۹۵ به متقاضیان واگذار می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، عبدالمهدی قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطابق قانون مشاغل خانگی شامل آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط عضو یا اعضاء خانواده در فضای مسکونی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این مشاغل در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود.
وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، رشته‌های مشاغل خانگی در حوزه‌های صنایع دستی، فرش، کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدمات، تولید صنعت و فناوری اطلاعات است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۴ مجوز مشاغل خانگی در لارستان صادر شده است، تصریح کرد: متقاضیان مشاغل خانگی باید از مهارت و تخصص کافی برای انجام شغل خانگی مورد نظر برخوردار باشند.
وی درباره مراحل راه‌اندازی مشاغل خانگی توسط اقشار مختلف جامعه، گفت: ابتدا متقاضیان باید با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی http://www.mashaghelkhanegi.ir در رشته مورد علاقه و دارای مهارت و تخصص کافی ثبت نام کنند و سپس متقاضیان واجد شرایط، فرم چاپ شده ثبت نام و مدارک لازم را به دستگاه اجرائی ذیربط ارائه و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرائی، مجوز مربوطه توسط آن اداره صادر و در نهایت توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تأیید و ثبت می‌شود.
قاسمی درباره نحوه حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان از مشاغل خانگی، افزود: دارندگان مجوز کسب و کار خانگی می‌توانند از تسهیلات بانکی این حوزه بهره‌مند شوند و در صورت واجد شرایط بودن از انواع گوناگون حمایت‌ها نظیر حق بیمه خویش فرما، تسهیلات و  بازارهای محلی برای عرضه محصولات خانگی و غیره برخوردار می‌شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با بیان اینکه بیشترین مشاغل خانگی فعال در لارستان در زمینه پرورش بز و گوسفند و مرغ بومی بوده است، تصریح کرد: در سال گذشته در بخش مشاغل خانگی سهم لارستان مبلغ یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال بوده است که تا زمان ابلاغ تسهیلات سال ۱۳۹۵ به متقاضیان واگذار می‌شود.
وی بیان کرد: متقاضیان و دارندگان مجوز مشاغل خانگی می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال از تسهیلات با کارمزد ۴ درصد استفاده کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661971
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد