۷ سال پیش

یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به اشتغال روستایی استان تخصیص یافت
اطلاعات بیشتر

 

 استاندار استان مرکزی از تخصیص یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال روستایی در این استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


محمود زمانی قمی روز یکشنبه در کارگروه ویژه اشتغال روستایی استان مرکزی افزود: ۹۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل تفاهم دستگاه های استانی با سازمان های مرکزی خود و ۳۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تامین می شود.
وی، این میزان اعتبار را برای ایجاد اشتغال روستایی چشمگیری عنوان کرد و گفت: برای استفاده بهینه این اعتبارات و جلوگیری از هدررفت بیت المال، باید ظرفیت های روستاهای نقاط مختلف استان از سوی معاونت هماهنگی عمرانی شناسایی شده و نشست های تخصصی در روستای مذکور برگزار شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز با وجود اینکه کارنامه درخشانی در سه سال گذشته داشته است باید از اعتبارات خودسهم مناسبی را به توانمندسازی مددجویان روستایی اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه، برنامه ریزی برای ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: اقدامات موثری از سوی دولت تدبیر و امید برای تامین و توسعه زیرساخت های روستایی انجام شده، اما با این وجود سیل مهاجران روستایی به خصوص جوانان و نوجوانان به شهرها همچنان ادامه دارد به طوری که این امر به یک دغدغه مهم برای خانواده دولت در استان تبدیل شده است.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: تخصیص عادلانه منابع مالی در روستاها، اعطای تسهیلات کم بهره برای توسعه اشتغال، مرمت و بازسازی مدارس و دیگر مکان های فرهنگی و تفریحی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برای توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان و نوجوانان روستایی به شهرها است.
وی اضافه کرد: اقدامات مسئولان امر به روستاها در گذشته از منظر توسعه یافتگی نبوده و خدمت رسانی در راستای ایجاد رفاه روستائیان را در دستور کار خود قرار دادند که این امر نیز باعث شده که نگاه جامعه شهری به روستاها به جای کانون مولدبه عنوان یک واحد نیازمند باشد، بنابراین تغییر این دیدگاه نسبت به روستائیان در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.
زمانی قمی ادامه داد: اگر برای توسعه روستاها برنامه های کاربردی نداشته باشیم هیچ گاه به توسعه پایدار نمی رسیم ، چرا که بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور را روستائیان تشکیل می دهند که این مهم دولت تدبیر و امید را مکلف به توجه ویژه به روستائیان می کند.
وی تاکید کرد: مشارکت هدفگرا روستائیان در امور اقتصادی ببا تعیین سهم آنان از توسعه، می تواند زمینه پیشرفت روستاها را فراهم کند چرا که مشارکت این قشر از جامعه باعث ایجاد اعتماد به دولتمردان و مسئولان می شود.
۷۵۲ روستا از یک هزار و ۲۱۰ روستای دارای سکنه در استان مرکزی دارای دهیاری است.
۲۶ و یک دهم درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان مرکزی در نقاط روستایی این استان زندگی می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656334
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد