۷ سال پیش

۲۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد بوشهری صاحب شغل می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد امسال ۲ هزار خانوار مددجوی استان بوشهر با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی صاحب شغل می‌شوند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اجرای طرح خانه سازی ویژه نیازمندان روستایی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: عملیات اجرایی یک‌هزار ۱۲۱ منزل ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر آغاز شده که امسال تکمیل و تحویل آنان می‌شود.
وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان بوشهر ساخته می‌شود گفت: ۵۰ درصد این واحدها توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و نیمی دیگر با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر افزود: تاکنون ۲۵۰ واحد مسکونی آن تا مرحله سقف رسیده و با روندی که در پیش است این منازل بزودی تکمیل می‌شود.
لطفی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد از تیرماه امسال در کلاس‌های طرح اوقات فراغت شرکت کرده‌اند که تا اوائل شهریورماه این کلاس‌ها ادامه دارد.
وی از راه‌اندازی ۱۷ کانون برای برپایی کلاس‌های آموزشی طرح اوقات فراغت در استان بوشهر خبرداد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در ۱۷ کانون در رشته‌های مختلف درسی، قرآنی، ورزشی، مهارتی، فرهنگی و هنری آموزش می‌بینند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح استعداد سنجی برای ایجاد ظرفیت اشتغال در نقاط مختلف استان بوشهر افزود: با اجرای طرح استعداد سنجی برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ۳۲ هزار خانوار پایش شدند.
لطفی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی ظرفیت‌های هر خانوار تعیین و مشخص شده گفت: بر اساس این قابلیت به هر خانوار از طریق بانک‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان و از طریق کمیته امداد تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه سال قبل ۲۸ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد خاطر نشان کرد: بر اساس هدف‌گذاری که امسال شده است ۲ هزار خانوار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی پس از مهارت آموزی زمینه اشتغال آنان فراهم می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح تجمیعی اشتغال‌زایی با ماهیت فردی خبرداد و گفت: بر اساس این طرح مکان‌هایی در اختیار مددجویان به صورت تجمیعی برای اشتغال قرار می‌گیرد که هر خانوار بر اساس ظرفیت خود مشاغل ایجاد می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649698
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد