۷ سال پیش

۲۰ شهریور آخرین مهلت تعیین تکلیف سربازی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: ۱.۵ میلیون پیامک برای مشمولان غایب سربازی ارسال کردیم و این افراد تا ۲۰ شهریور برای تعیین تکلیف وقت دارند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش میزان، سردار ابراهیم کریمی گفت: تاکنون، بیش از ۱/۵ میلیون پیامک برای مشمولان طرح پرداخت جریمه ارسال شده است.وی گفت: با توجه به فرصت ۱۰ روزه ای که بعد از دریافت پیامک برای مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ وجود دارد مشمولان تا ۲۰ شهریور می توانند برای ثبت وضعیت خود به این دفاتر مراجعه کنند.
سردار کریمی افزود: بیش از ۲ میلیون پیامک برای مشمولان غایب ارسال خواهد شد که اتمام کار و ارسال پیامک تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر از مشمولان مراجعه کننده قصد اعزام به خدمت سربازی داشته اند، افزود: تاکنون بیش از ۷۲ هزار نفر نیز برای پرداخت جریمه و دریافت کارت پایان خدمت مراجعه کرده اند.
طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایبی است که مدت غیبت آن ها به بیش از هشت سال رسیده است که با توجه به مدرک تحصیلی با پرداخت جریمه می توانند کارت پایان خدمت دریافت کنند.
مهلت اجرای این طرح تا پایان مرداد امسال تعیین شده بود که تا بیستم شهریور ادامه دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655127
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد