۷ سال پیش

۲۵۹ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند‌
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

۲۵۹ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند‌

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش ‌بوشهر گفت: با برگزاری آزمون‌های مختلف تخصصی، علمی و مصاحبه و تایید گزینش تا پایان امسال ۲۵۹ معلم و آموزگار در آموزش و پرورش استان ‌استخدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالناصر غلامی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای یک‌هزار نیروی حق‌التدریسی است، اظهار داشت: در این استان نزدیک به 30 هزار ساعت در هفته آموزش توسط یک‌هزار نفر از حق‌التدریسان ارائه می‌شود.

وی افزود: 700 تن از حق‌التدریسان استان بوشهر به صورت آزاد و 300 تن دیگر نیز از میان افراد فرهنگی است.

معاون نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز مراحل بعدی پذیرش استخدامی همزمان با سراسر کشور افزود: در این مرحله پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی با ارائه مدارک، احراز هویت می‌شوند و در صورت تایید به مرحله مصاحبه معرفی می‌شوند.

غلامی با بیان اینکه بررسی احراز و مطابقت مدارک داوطلبان با دقت بالایی صورت می‌گیرد، بیان کرد: چنانچه در اطلاعات ثبت شده با مدارک داوطلب مغایرتی باشد ادامه فرایند استخدام داوطلب منتفی می‌شود.

وی با بیان اینکه 259 نفر ‌در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند، گفت: با برگزاری آزمون‌های مختلف تخصصی، علمی و مصاحبه و تایید گزینش تا پایان امسال 259 معلم و آموزگار در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شود.

معاون نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری از نظری نیروی انسانی دارای وضعیت مطلوبی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=735631
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد