۷ سال پیش

۳۰۰ هزار شغل پایدار برای روستاییان ایجاد می شود
اطلاعات بیشتر

 

 معاون توسعه روستایی از ایجاد ۳۰۰ هزار شغل پایدار برای روستاییان در برنامه اقتصاد مقاومتی خبرداد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


300 هزار شغل پایدار برای روستاییان ایجاد می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید ابوالفضل رضوی در حاشیه نشست معاونان عمرانی استانداری های کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی جلوگیری از تخلیه روستاهای کشور است ، افزود: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های برنامه اقتصاد مقاومتی در روستاهای کشور اختصاص یافته است.
وی گفت : از محل منابع صندوق توسعه ملی ۳۵۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های توسعه روستا و اشتغال اختصاص یافته است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نهاد ریاست جمهوری افزود: به هیچ وجه نگران تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها نیستیم و بودجه ها فقط در روستاها هزینه خواهد شد.
رضوی گفت: اعتبارات بصورت تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغال پایدار به روستاییانی که شرکت های تولیدی سهامی خاص، تعاونی یا صنعتی ایجاد می کنند ، پرداخت می شود.
وی افزود: برای هر استان ۲۰ میلیارد تومان وام با کارمزد تسهیلات ۵ درصد اختصاص یافته است که اگر تعداد طرح ها و ارزش آنها از این رقم بیشتر شود امکان افزایش اعتبار تا ۶۰ میلیارد تومان نیز فراهم است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نهاد ریاست جمهوری گفت: بازپرداخت تسهیلات از ۶ ماه تا ۲ سال است و به زمان سوددهی طرح ها بستگی دارد بنابراین تا آن زمان هیچ قسطی از روستاییان دریافت نمی شود حتی اگر زمان سوددهی و تولید طرح های بزرگ و مهم از سال سوم آغاز شود زمان بازپرداخت وامها از سال سوم خواهد بود.
رضوی افزود : از روستاییان برای دریافت وامها هیچگونه وثیقه و سند ملکی و مسکونی دریافت نمی شود و بازپرداخت وامها نیز از طریق کارت یارانه سهامداران انجام خواهد شد.
وی گفت : تاکنون حدود ۱۷۰ طرح تولیدی و صنعتی روستاییان برای پرداخت تسهیلات تصویب شده و طرح ۳۲۲ شرکت روستایی دیگر نیز در دست بررسی است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نهاد ریاست جمهوری همچنین از اجرای طرح های اشتغال زا در بیش از ۲۰۰ روستای مرزی خبرداد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634981
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد