۷ سال پیش

۳۲ هزار بازنشته تامین اجتماعی گلستان کارا کارت دریافت می کنند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ۳۲ هزار بازنشته تامین اجتماعی گلستان کارا کارت دریافت می کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، امرالله عباسی پیش از ظهر شنبه، در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان با نماینده ولی‎فقیه استان گلستان اظهار کرد: ۳۲ هزار بازنشسته تامین اجتماعی در گلستان وجود دارد که  چهار برابر حقوق ماهیانه خود تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت یکساله دریافت می کنند.

وی بیان کرد: این پرداخت تسهیلات از اسفند سال گذشته آغاز شده است و بدون نیاز به ضمانت به بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند پرداخته می شود.

وی با بیان این که در هفته کار و کارگر حدود ۱۵۰ برنامه در استان برگزار می شود، گفت: محور برنامه های ما در سال جاری اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل است چرا که نقش کارگران ما در این دو عرصه بسیار حیاتی است.

عباسی در ادامه کانون بازنشستگان، کانون کارآفرینان، اتاق تعاون و خانه کارگر و انجمن های صنفی کارفرمایی و کارگری را از تشکل های فعال حوزه کار استان نام برد و گفت: نشست های حوزه کار در کشور عموما سه جانبه برگزار می شود ولی ما این نشست را در استان به صورت چهار جانبه دولت، کارفرما، کارگر و دانشگاه برگزار کردیم تا از همه ظرفیت ها بهره مند شویم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی دراستان گفت: دو هزار و ۷۵۹ کارورز در سامانه ثبت نام کردند که ۹۷۴ از آنها واجدالشرایط شناخته شدن و از این تعداد ۵۲ نفر کارورز به ۳۰ واحد تولیددی معرفی شدند.

امراله عباسی در پایان بیان کرد: در سال۹۴، هشت هزار و ۴۴۲ نفر از کارجویان استان در کاریابی های غیر دولتی تحت نظارت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان ثبت نام کردند که چهار هزار ۳۴۶ نفر از آنان مرد و چهار هزار و ۹۶ نفر نیز زن هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد