۷ سال پیش

۴۰ درصد بانوان استان اصفهان در دستگاه‌های دولتی استخدام هستند
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اشتغال و سلامت بانوان را اصلی‌ترین برنامه در دستور کار اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد بانوان استان در دستگاه‌های دولتی استخدام هستند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، سهیلا اثنی‌عشران ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران، با اشاره به اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی در حوزه بانوان در دفتر امور بانوان استانداری انجام می‌شود، اظهار داشت: از این رو این دفتر مسئولان نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها و هماهنگی بین نهادهای مختلف در حوزه بانوان را نیز بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل هفت کمیته ثابت در دفتر امور بانوان استانداری اصفهان ابراز داشت: کمیته‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش خانواده، رشد جمعیت، ورزش و نشاط اجتماعی، امور حقوقی، اشتغال، سلامت و مشاوره در این راستا تشکیل شده‌اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین به مناسبت‌های مختلف نیز کمیته‌‌هایی تشکیل می‌شود که به امور بانوان در موارد خاص رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها به بررسی چالش‌ها و نیاز بانوان در جامعه می‌پردازند، افزود: نتایج حاصل از بررسی مسایل در کمیته‌ای مختلف برای برنامه‌ریزی بهتر در اختیار مسئولان مختلف قرار می‌گیرد.

اثنی‌عشران به تشکیل کارگروه امور بانوان و خانواده در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اصفهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این کمیته نیز مسایل و چالش‌های حوزه زنان شناسایی و مصوبات آن برای تمام دستگاه‌‌های اجرایی لازم الاجرا است.

وی اشتغال و سلامت بانوان را اصلی‌ترین برنامه در دستور کار دفتر امور بانوان استانداری اصفهان اعلام کرد و افزود: از این رو باید توجه داشت که ۴۰ درصد از بانوان استان در دستگاه‌های دولتی استخدام هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر اشتغال بانوان فارغ‌التحصیل و زنان سرپرست خانوار مورد توجه است، ادامه داد: باید توجه داشت که ۵۱ درصد از فارغ التحصیلان استان اصفهان را بانوان تشکیل می‌هند و برای ساماندهی این امر باید اقدامی عاجل صورت پذیرد.

وی به تنظیم سند راهبردی ارتقای بنیان خانواده‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: این سند که از سوی دفتر امور بانوان استانداری اصفهان تنظیم شده بود در برنامه ششم توسعه مورد توجه سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد