۷ سال پیش

۴۰ فقره وام مشاغل خانگی پرورش ماهیان تزئینی در بروجرد پرداخت شد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره شیلات بروجرد گفت: ۴۰ فقره وام مشاغل خانگی با عنوان تکثیر و پرورش ماهیان تزئینی در بروجرد پرداخت شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


غلامحسین اکبری روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: متقاضیان تکثیر و پرورش ماهیان تزئینی از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با مراجعه به اداره شیلات بروجرد درخواست خود را برای دریافت وام ارایه دهند.
وی داشتن فضای مسقف بین ۲۰ تا ۴۰ مترمربع را از شروط پرداخت وام عنوان کرد و گفت: به هر متقاضی بین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می شود.
رئیس اداره شیلات بروجرد افزود: متقاضیان پس از اخذ تسهیلات و راه اندازی مراکز تکثیر و پرورش ماهیان تزئینی از بازار فروش مطمئن باشند زیرا برای خرید تضمینی محصولات آنها توسط شرکت های معتبر برنامه ریزی شده است.
وی مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات را پایان تیرماه اعلام کرد و گفت: اولویت پرداخت وام با افرادی است که زودتر اقدام کنند.
اکبری تقویت شیلات و توسعه مراکز تکثیر و پروش ماهی به ویژه مراکز پرورش ماهیان زینتی را از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: توسعه این مراکز علاوه بر ایجاد اشتغال آسان برای جویندگان کار موجب رونق اقتصادی و تامین هزینه های زندگی می شود.
وی افزود: سالانه ۳۵۰ هزار قطعه ماهی تزئینی در بروجرد از ۲ واحد تکثیر و پرورش ماهیان تزئینی تولید می شود.
رئیس اداره شیلات بروجرد با اشاره به رشد تولید و فروش ماهی تزئینی در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بروجرد با توجه به فعالیت حدود ۱۱ مغازه عرضه و فروش ماهیان آکواریومی رتبه نخست استان لرستان را دارد.
وی افزود: برای احداث یک مرکز تکثیر و تولید ماهیان تزئینی نیازی به موافقت محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری نیست و این کار در تمام نقاط شهری با مکان های مسقف و بی استفاده مانند زیر زمین ها قابل اجرا است و با حداقل سرمایه گذاری در منزل نیز می توان این کار را آغاز کرد.
اکبری افزایش مراکز پرورش ماهی تزئینی در بروجرد را از سیاست های اداره شیلات دانست و گفت: این اداره از فارغ التحصیلان رشته شیلات و علاقه مندان به تولید و تکثیر ماهیان زینتی برای راه اندازی این مراکز حمایت می کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=629003
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد