۷ سال پیش

۴۲۸ مجوز مشاغل خانگی در اصفهان صادر شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در ۴ ماهه نخست ۹۵، تعداد ۴۲۸ مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی اصفهان صادر شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


غلامعلی قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت مشاغل خانگی در استان اصفهان اظهار داشت: در ۴ ماهه نخست ۹۵، تعداد ۴۲۸ مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی فنی و حرفه‌ای، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید اصفهان صادره شده است.
وی با اشاره به طرح‌های معرفی شده از این اداره به بانک‌ها بیان کرد: امسال تعداد ۴۹۶ طرح به مبلغ ۲۱ میلیون و ۴۸۳ هزار ریال از مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تعداد ۳۵۵ طرح به مبلغ ۱۵ میلیون و ۶۰ هزار ریال موفق به اخذ تسهیلات از بانک‌های ملی، ملت، صادرات شده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: قالیبافی، خیاطی، گلیم‌بافی، تایپ، پرورش گوسفند، پرورش قارچ خوراکی، مینای نقاشی، معرق چوب و تولیدات چرم دستی از‌جمله رشته‌های مورد درخواست برای دریافت مجوز و تسهیلات بوده‌اند.
وی تصریح کرد: نظارت بر طرح‌های مشاغل خانگی پشتیبان و مستقل از‌جمله برنامه‌های این اداره‌کل در سطح استان اصفهان است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، بانک‌ها و ادارات تابعه و به صورت تصادفی هر ماه انجام می‌شود.
قادری گفت: برگزاری بازارچه‌های مشاغل خانگی در شهرستان اصفهان و شهرستان‌های استان با همکاری شهرداری‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی در سطح استان و با هدف فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مشاغل خانگی و شناسایی رشته‌های جدید مشاغل خانگی و ارسال آن‌ها به وزارت متبوع به منظور بررسی و اضافه شدن در لیست مشاغل خانگی مجاز از دیگر فعالیت‌های این اداره در راستای توسعه مشاغل خانگی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639977
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد