۷ سال پیش

۴۷۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در اردبیل صادر شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صدور چهار هزار و ۷۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در طول سه سال گذشته در استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی بعدازظهر سه‌شنبه در تشریح اقدامات این اداره کل در طول فعالیت دولت تدبیر و امید تصریح کرد: مشاغل خانگی با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر است که بتوانند با سرمایه اندک نسبت به ایجاد شغل و محل درآمد اقدام کنند.
وی افزود: بر همین اساس طی سه سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این حوزه مشغول به کار شده‌اند و به صورت مداوم نیز دستگاه‌های ارائه دهنده تسهیلات بازرسی‌هایی از وضعیت شغلی متقاضیان به عمل می‌آورند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین به صدور و تمدید مجوز اتباع بیگانه به تعداد ۶۵ مورد اشاره کرد و گفت: به منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد بسته‌های حمایتی نیز پیش بینی شده است و در هر دوره نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد.
رحیمی همچنین از جمله اقدامات مدیریت اجتماعی را برگزاری ۱۶۰ مسابقه ورزشی عنوان و اضافه کرد: در عین حال به ۹۳۵ نفر از کارگران نیز خدمت‌رسانی شده است.
وی به احداث ورزشگاه کارگران در شهرهای خلخال، پارس‌آباد، مشگین شهر و گرمی اشاره و تأکید کرد: در مجموع ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در این خصوص هزینه شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص بررسی شکایات روابط کاری افزود: در سه سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۰ شکایت واصل شده که از این تعداد برای ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد رأی صادر شده است.
رحیمی به تشکیل ۳۳۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین در این مدت ۵۰۸ تعاونی فعال شده است.
وی تعداد اعضایی که در این مدت به تعاونی‌ها پیوسته‌اند را ۸۳ هزار نفر برشمرد و افزود: در حوزه اشتغال نیز پنج هزار و ۳۰۰ مورد اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661208
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد