۷ سال پیش

۶۰ درصد بازنشستگان حداقل دستمزد را می‌گیرند
اطلاعات بیشتر

 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ارتقاء معیشت کارگران را جزو اولویت‌های برنامه‌ها دانست و گفت: امروز ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل دستمزد را می‌گیرند که این میزان کافی نیست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی شامگاه پنج‌شنبه در گردهمایی کارگران استان قم که به مناسبت هفته کارگر در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امنیت شغلی، ایمنی کار، کار شایسته و با احترام از جمله مواردی هستند که در مورد انتظار جامعه کارگری است.
وی افزود: جامعه باید بر اساس محوریت تولید باشد و کار و اندیشه در آن جامعه تولید شود و میزان اجر و قرب مردم نیز ‌باید بر اساس همین میزان تولید سنجیده شود.
زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در جامعه‌ای که واردات مواد آرایشی به اندازه سال‌ها هزینه کارگران داخل کشور باشد آن جامعه مصرف گراست.
وی تأکید کرد: در وزارتخانه به دنبال ارزش کار هستیم، استراتژی تولید و اشتغال در برنامه ریزی‌هایمان قرار دارد.
ربیعی گفت: از سال ۹۴ موضوع ایمنی را در دستور کار کارگران قرار گرفت که آثار خوبی در پی داشته است که در سال گذشته ۳۰ درصد حوادث ناشی از کار کاهش یافته است.
زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه ارتقاء معیشت کارگران جزو اولویت‌های ماست، افزود: در سال‌های گذشته فاصله‌ای بین تورم و دستمزد ایجاد شد که زندگی کارگری را سخت کرد و قدرت مردم در خرید کالا کم شد و ما در طول سه سال اخیر تلاش کردیم این فاصله را کم کنیم.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل دستمزد را می‌گیرند که این میزان کافی نیست، افزود: صندوق‌های بازنشستگی می‌بایست محلی برای تأمین هزینه زندگی اجتماعی بازنشستگان باشد و تنها برای دادن حقوق‌ها نباشد.
ربیعی در پایان عنوان کرد: وظیفه داریم از فقر و نابرابری کم کنیم و مراقب زندگی‌ها باشیم تا سخت‌تر از این نشود

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587398
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد