۷ سال پیش

۶۲ درصد از بازنشستگان کشور آموزش و پرورشی هستند
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش با اشاره به وجود ۷۵۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورش در کشور گفت: ۶۲ درصد از بازنشستگان کشور مربوط به آموزش و پرورش است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، احمد صافی شب گذشته (۲۸ اردیبهشت) در همایش بزرگداشت و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی متولد ۱۳۲۹ آموزش و پرورش استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) با هدف تعلیم و تربیت و تزکیه انسان ها مبعوث شد و در فلسفه هدایتش نیز بر این امر تکیه داشت.
وی افزود: عظمت کار معلمان این است که روح و روان میلیون ها کودک را رشد داده و زمینه پرورش فکری و ارتقای سطح دانش آنها را فراهم می کنند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بازنشستگان دارای ارزش والایی در جامعه هستند چراکه وجود افرادی دانشمند، مدیرانی عالم و متفکر  و همچنین داشتن جامعه ای سالم و پویا در گرو تلاش و همت معلمان است بنابراین اگر خواهان رشد و توسعه در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستیم باید مدارس را دریابیم.
وی تصریح کرد: تربیت، مراقبت از جریان رشد انسان و پرورش و سنجش استعداد و هدایت انسان در عالم هستی است و هر چه تربیت افراد در راستای درک حیاط طیبه و قرب الهی باشد از ارزش و قیمت بالایی برخوردار خواهد بود.
صافی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در کشور بیان کرد: با توجه به نقش مهم معلمان در پیشرفت کشور باید ضمن تربیت معلمان توانمند، از تجربیات بازنشستگان در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت استفاده کنیم.
وی با اشاره به وجود ۷۵۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورش در کشور عنوان کرد: ۶۲ درصد از بازنشستگان کشور مربوط به آموزش و پرورش است به طوریکه فقط در تهران ۱۴۰ هزار بازنشسته داریم.
رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده از ظرفیت بازنشستگان در سند تحول بنیادین اظهار کرد: باید تبعیض حقوقی که میان شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش با سایر سازمان‌ها وجود دارد، رفع شود.
وی با اشاره به اهمیت توجه به سلامت جسمانی، روحی و اجتماعی بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان باید در اجتماع حضور پررنگی داشته باشند ایده و نظر دهند و تجربه های ارزشمند خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.
در پایان مراسم از ۳۰۰ نفر از بازنشستگان متولد ۱۳۲۹ آموزش و پرورش استان قزوین تجلیل شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد