۷ سال پیش

۸۵۱ نفر از افراد زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر شاغل شدند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته هدف گذاری بهزیستی استان بوشهر بر ایجاد ۴۴۱ شغل بود که با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار شمار اشتغال هدف گذاری شده با افزایش ۱۸۰ درصدی به ۸۵۱ نفر رسید.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، خدیجه پوربهی روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز اشتغال ۵۴۱ نفر از افراد تحت حمایت بهزیستی استان بوشهر هدف گذاری شده است.
وی بیان کرد: در یک سال گذشته تاکنون ۱۴۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با ایجاد اشتغال مناسب برای آنان از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شدند.
پوربهی تامین مسکن افراد زیرپوشش بهزیستی را از دیگر خدمات بهزیستی خواند و گفت: پارسال ۲۷۴ مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر که بیشتر در روستاها سکونت دارند احداث و به آنان واگذار شد.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در ارتباط با شمار معلولان این استان نیزافزود: ۲۰ هزار معلول در استان بوشهر شناسایی و خدمات گوناگون درمانی، تجهیزاتی و مالی به آنان ارائه می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در استان بوشهر یادآورشد: در قالب این طرح ۳۲ هزار و ۳۲۷ کودک سه تا شش سال استان بوشهر زیر پوشش طرح پیشگیری از تنبلی چشم قرار گرفتند که یک هزار و ۳۸۱ کودک مبتلا به اختلالات بینایی شناسایی و زیر پوشش درمان قرار گرفتند.
پوربهی در ارتباط با طرح غربالگری سنجش شنوایی نوزادان نیز گفت: در یک سال گذشته ۱۶ هزار و ۵۰۰ نوزاد در استان بوشهر تحت اجرای طرح غربالگری سنجش شنوایی قرار گرفتند و طی این طرح نوزادان بیمار تحت امور درمانی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: هم اکنون هشت هزار و ۹۳۰ نفردر قالب طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در عرصه های مختلف از خدمات بهزیستی بهره مند شدند که خدمات توانبخشی در زمینه واگذاری ویلچر، عصا و کاشت حلزون تنها بخشی از خدمات ارائه شده در قالب طرح مذکور است.
پوربهی در ارتباط با مهمترین چالش اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: همکاری نکردن برخی از دستگاه های اجرایی چالش این اداره کل است و حل مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های جامعه کاری فرابخشی است و مشارکت سایر دستگاه را می طلبد.
وی در ارتباط با بحران طلاق در استان بوشهر نیز گفت: در سال گذشته یک هزار و۳۷۹ زوج درخواست طلاق داشته و برای مشاوره به بهزیستی مراجعه کردند که طلاق۱۳۰ نفر از زوج ها با ارائه افزایش مهارت های زندگی منجر به سازش و ۳۸۸ نفر دیگر نیز در دست اقدام هستند.
پوربهی همچنین با اشاره به اجرای طرح جلوگیری از سوء تغذیه کودکان و نوزادان در استان بوشهر گفت: در قالب این طرح یکهزار و ۱۴ کودک و نوزاد زیر پوشش طرح قرار گرفته و روزانه حداقل یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=631776
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد