• ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

۹۲ هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد هرمزگان جذب می‌شوند

۹۲ هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد هرمزگان جذب می‌شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان از جذب ۹۲ عضوجدید هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تا پایان امسال خبرداد و گفت: این اقدام با هدف افزایش کیفیت علمی و آموزشی مراکز علمی استان انجام می‌شود .

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


مهدی باقری در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در بندرعباس، با تشریح عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان، از افزایش 29 رشته جدید در این مرکز علمی آموزشی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد رشته 20 رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد و 9 رشته در مقطع  کارشناسی به دانشگاه آزاد اسلامی استان افزوده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همه مراحل ایجاد این رشته‌ها انجام شده است بیان داشت: راه‌اندازی سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و منابع طبیعی یکی دیگر از گام‌های مؤثر در افزایش رشته‌های دانشگاهی در سنوات اخیر در استان است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به راهکارهای ارائه شده برای افزایش کیفیت آموزشی علمی در مراکزآموزش عالی هرمزگان، از چاپ 14جلد کتاب جدید از سال 94 تا کنون توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد هرمزگان خبر داد و افزود: معرفی سایت‌های معتبرعلمی دنیا جهت مراجعه و استفاده دانشجویان از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص است.
باقری با اشاره به عملکرد یکسال گذشته این دانشگاه، از افزایش 36 رشته جدید در این مرکز علمی و آموزشی خبر داد و گفت: از این 36 رشته، 16 رشته کارشناسی ارشد در قشم و 20 رشته در مقطع کارشناسی دانشگاه بین‌المللی کیش  به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=638712
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد