۸ سال پیش

سهم اشتغال بانوان در شرکت ملی نفت ایران باید افزایش یابد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون وزیر نفت با اشاره به سهم ١٢ درصدی زنان از مجموع کارکنان شرکت ملی نفت ایران، بر لزوم افزایش سهم اشتغال بانوان در این شرکت تاکید کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار شانا، رکن الدین جوادی صبح امروز (دوشنبه؛ ٢٣ فروردین ماه) در نشست گرامیداشت مقام زن که با حضور نمایندگان بانوان شاغل در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، با اشاره به گزارشهای اعلام شده از سوی منابع انسانی این شرکت که نشان دهنده سهم ١٢ درصدی بانوان از مجموع کارکنان شرکت ملی نفت (بدون درنظر گرفتن پیمانکاران) است، عنوان کرد: باید برای احراز زنان در مشاغل مختلف، مستقل از جنسیت آنان، شرایط مشابهی در مقایسه با مردان درنظر گرفته شود.
وی با بیان این که با توجه به افزایش سطح تحصیلات و رشد شعور اجتماعی زنان در جامعه امروز، لازم است اقدامات ویژه ای برای جبران ظلم اعمال شده بر زنان کشورمان در طول تاریخ اجرا شود، خواستار افزایش سهم اشتغال زنان در شرکت ملی نفت ایران شد و گفت: کارگروه مرتبط با امور بانوان شرکت ملی نفت ایران که در زمینه شناسایی چالشها و مشکلات پیش روی بانوان شاغل در این شرکت فعالیت می کند، می تواند پیشنهادهای لازم برای اصلاح سازوکارهای مربوط به این گروه از شاغلان را به مدیریت شرکت انتقال دهد.
جوادی با بیان این که بانوان باید با تمرکز بر روشها، مقررات، آیین نامه ها و اصلاح فرآیندها، به سهم سازمانی شایسته خود دست یابند، یادآور شد: آنچه می تواند به بهبود وضع بانوان در سطوح سازمانی کمک کند، اصلاح سازوکارها و قوانین و مقررات است و صحبت کردن از مشکلات به تنهایی، راهگشا نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه در پاسخ به برخی واکنشها مبنی بر رعایت نشدن عدالت جنسیتی و تبعیضهای موجود بین زنان و مردان، با یادآوری این واقعیت که بی عدالتی منحصر به جامعه زنان یا مردان نیست و بعضا مصادیق آن فارغ از درنظر گرفتن جنسیت، در بسیاری از سازمانها، جوامع، گروهها و ... دیده می شود، اظهار کرد: قرار نگرفتن برخی افراد در جایگاه شایسته خود در سازمانها، از نمونه های این بی عدالتی است؛ بطوری که گاه مشاهده می شود افرادی که در سمتهای بالاتری قرار گرفته اند، لزوما قابلیتهای بیشتری ندارند.
جوادی در این زمینه، به استخدام بیش از ٢ هزار نفر در شرکت ملی نفت ایران به عنوان نمونه ای دیگر اشاره و تصریح کرد: در استخدام اخیر این شرکت، تعداد افراد استخدامی که فارغ التحصیل دانشگاههای معتبر کشور بوده اند، کمتر از سه درصد بوده است؛ در حالی که انتظار می رود چنین الزاماتی بیش از پیش در دستور کار استخدامی سازمانها قرار گیرد.
نشست گرامیداشت مقام زن صبح امروز (٢٣ فروردین ماه) با حضور فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور بانوان، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تعدادی از مدیران عامل شرکتهای تابعه و جمعی از نمایندگان بانوان شاغل در این شرکت در سالن شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=577697
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه