۷ سال پیش

آخرین وضعیت ۷۰۰ نیروی استخدامی هلال‌ احمر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آخرین وضعیت 700 نیروی استخدامی هلال‌احمر

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


معاون توسعه و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر از آخرین وضعیت ۷۰۰ نیروی استخدامی این جمعیت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی در گفت و گو با خبرنگار «نسیم آنلاین» ضمن تبریک انتصاب مصطفی محمدیون به‌عنوان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: رئیس جمعیت هلال احمر مدیری توانمند؛ باهوش، پاک دست، سخت‌کوش، پیگیر و مخلص را به‌عنوان دبیرکل جمعیت منصوب کرد.

وی افزود: مطمئن هستم دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر به پشتوانه تعهد و ایمان و تدبیر مدبرانه در راستای پیشبرد اهداف کلان جمعیت، تحول عظیمی را ایجاد خواهد کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر همچنین درباره آخرین وضعیت 700 نیروی استخدامی هلال‌احمر نیز گفت: مراحل گزینش این نیروها رو به اتمام است و تلاش می‌شود تا قبل سال جدید در محل‌های خدمت خود برای حضور در طرح‌های نوروزی هلال‌احمر مشغول شوند.

گرجی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی در هلال‌احمر خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها بکار گرفتیم که خوشبختانه در این راستا با تقدیر و تشویق نهادهای نظارتی نیز روبرو شدیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=730150
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد