۷ سال پیش

آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

برگزاری یک آزمون استخدامی در سال جدید
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ۳۷ درصد از مدارس کشور استانداردسازی می‌شود گفت: آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه خوشبختی در معیت رئیس‌جمهور به استان سمنان و به‌خصوص به شهرستان مهدی‌شهر سفرکرده‌ام خرسندم.

وی با اشاره به حضور خود در نشست شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: نظرات مسئولان شهرستان مهدی‌شهر را شنیدیم و درخواست‌ها را مکتوب گرفتیم و منعکس خواهیم کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به بازدید از اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد مهدی‌شهر افزود: از اردوگاهی بازدید کردیم و این اردوگاه را رئیس‌جمهور به مردم شهرستان مهدی‌شهر هدیه کردند و البته نیازمند تکمیل و تجهیز بیشتری است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی برجذب جدید در وزارت آموزش‌وپرورش در سال جدید گفت: ما به دنبال برگزاری یک آزمون استخدامی در سال جدید هستیم.

فانی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در سال گذشته افزود: در آزمون سال گذشته پس از مصاحبه و گزینش 5 هزار نفر انتخاب شدند که هم‌اکنون در حال گذراندن دوره دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی بابیان اینکه آزمونی‌های سال گذشته از اول مهر 95 به جمع معلمین خواهند پیوست افزود: شبیه به آزمون سال گذشته را در سال 95 خواهیم داشت که هم‌اکنون در حال اخذ مجوز از سازمان مدیریت کشور هستیم.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: به‌محض دریافت مجوز برگزاری آزمون استخدامی اطلاعیه خواهیم داد و امیدواریم این آزمون در سال جاری قبل از شهریورماه برگزار شود.

وی بابیان اینکه بیش از 1 میلیون و 580 هزار مترمربع بناهای تربیتی و آموزشی در سال گذشته توسط آموزش‌وپرورش در غالب 11 هزار و چهارصد کلاس درس آماده شد و در اختیار دانش آموزان قرار گفت خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با سازمان مدیریت‌شده است قرار است تا آخر برنامه ششم توسعه، فضاهای غیراستاندارد آموزش‌وپرورش در سراسر کشور به استاندارد تبدیل شود.

فانی بابیان اینکه در حال حاضر 67 درصد فضاهای آموزشی کشور به‌طور کامل استانداردسازی شده و مقاوم‌اند افزود: امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه 37 درصد باقی‌مانده را هم استاندارد کنیم.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581559
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد