۸ سال پیش

آزمون حسابدار رسمی سال ۹۴
No Image

آزمون حسابدار رسمی سال ۹۴

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی دعوت به شرکت در آزمون براي انتخاب حسابدار رسمی

هیات تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی در اجراي ماده واحده قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه اي حسابداران ذیصلاح به عنوان حسابدار رسمی ، مصوب سال 1372 و آیین نامه ’’ تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان ‘‘ موضوع تصویب نامه شماره1374 و اصلاحیه هاي بعدی آن از داوطلبان واجد شرایط زیر براي شرکت در آزمون حسابدار رسمی دعوت /7/ 9045 ت 13875 / ه مورخ 23به عمل می آورد.

کلیه داوطلبان واجد شرایط بایستی نسبت به ثبت درخواست شرکت در آزمون براي انتخاب حسابدار رسمی، حداکثر تا تاریخ 94/05/31 و تنها از طریق سایت سامانه تشخیص صلاحیت حرفه اي حسابداران رسمی به نشانی اینترنتی tsh.mefa.gov.ir اقدام نمایند.

 

جهت دریافت اخبار تکمیلی اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=374436
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد