۷ سال پیش

آغاز به کار نخستین دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی
اطلاعات بیشتر

 

۲ هزار و۳۴۱ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت خود را در این استان آغاز می کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خراسان رضوی ، خبرگزاری صداوسیما ، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:۲ هزار و ۴۷ نفر از معلمان تازه تدریس نخستین دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضویوارد از نخستین گروه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و ۲۹۴ نفر آنان نیز قبول شدگان آزمون استخدامی سال گذشته وزارت آموزش و پرورش هستند.
سید جواد حسینی افزود: در زمینه معلم کمبودی در خراسان رضوی وجود ندارد و امسال شاهد حضور معلمان تازه نفس و جوانی هستیم که سال تحصیلی پیش رو را رنگ و بوی دیگری خواهند داد .
وی گفت: کارکنان و معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی ۸۸ هزار نفر هستند که بیش از ۶۵ هزار معلم به صورت مستقیم در امر تعلیم و تربیت فعالیت دارند که با افزوده شدن معلمان جدید به بیش از ۶۷ هزار نفر در ۳ مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم خواهند رسید.
خراسان رضوی با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده است. که این تعداد در ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه با بیش از ۵۳ هزار کلاس درس تحصیل می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646980
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد