۷ سال پیش

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش اقتصاد آنلاین، آموزش و پرورش در سال 95 از طریق سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اقدام به جذب 10 هزار نیروی انسانی می‌کند.
ثبت‌‌نام برای جذب نیروی پیمانی در وزارت آموزش‌وپرورش از امروز یکشنبه 18 مهر تا روز شنبه 24 مهر از طریق پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه 18 مهر بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار داده خواهد شد، مراجعه کنند.
طبق اعلام وزارت آموزش‌وپرورش، تعداد 4007 نفر زن و 5هزار و 993 مرد جذب می‌شود، براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یک‌ساله در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند.
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مکلفند در آزمون جامعی که در پایان دوره آزموشی یک‌ساله برگزار می‌شود شرکت کرده و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند. بعد از انتشار آگهی از طریق سازمان سنجش کشور از 17 مهر 95 نسبت به ثبت‌نام کند. 21 آبان ماه سال جاری آزمون برگزار می‌شود.
داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، ثبت‌نام نکرده‌اند با توجه به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنند.
با توجه به اینکه آزمونهای مذکور همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون ممکن نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود.
ثبت‌نام در آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی تا پایان روز شنبه 17 مهر خواهد بود و قابل تمدید نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=676714
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد