۸ سال پیش

شروع ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از 24 بهمن

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


سرپرست دانشگاه فرهنگیان از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: کلاس‌ها از اول اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود.
محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 24 بهمن ماه خبر داد و افزود: این ثبت نام تا روز دوشنبه 26 بهمن ماه ادامه دارد و پذیرفته شدگان باید به همراه مدارک لازم به استان‌های مورد نظر خود مراجعه کنند.
وی افزود: این آموزش از هفته اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و طی دو مرحله برگزار می‌شود و در شهریور سال 1395 نیز پایان خواهد یافت.
مهرمحمدی اضافه کرد: برای این دوره تحصیلی 36 واحد درسی در نظر گرفته شده بود که با تصمیمات اتخاذ شده این واحدهای درسی مقداری کمتر شده و دو درس آن حذف شده است.
وی همچنین از برگزاری آزمون جامع به منظور بررسی میزان کسب مهارت‎های معلمی خبر داد و افزود: این آزمون در شهریور ماه سال 1395 برگزار می‌شود و افرادی که موفق به کسب رتبه لازم شوند ضمن اخد گواهی صلاحیت های معلمی، از مهر ماه وارد مدرسه خواهند شد.
وی در خصوص پرسشی پیرامون تکلیف افرادی که در آزمون جامع، حد نصاب لازم نمره را کسب نکنند، اظهار داشت: این موضوع در دست بررسی است و بعد از تصمیم‌گیری، اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=549409
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد