• ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز روند بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز روند بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه در تاریخ 4 اردیبهشت، از ثبت‌نام 1539 نفر متقاضی در این دوره از فراخوان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این دوره از فراخوان تقریبا از سوی همه واحدهای مجری علوم پزشکی در سراسر اعلام نیاز انجام شده و متقاضیان در سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://jazb.med.iau.irثبت‌نام کرده و پرونده‌ها به صورت الکترونیکی و مستقیم در دسترس واحدهای مجری علوم پزشکی قرار داده شد تا هر واحد دانشگاهی پرونده‌های الکترونیکی متقاضیان واحد دانشگاهی خود را مشاهده و بررسی کند.
ابطحی ادامه داد: در بخش‌نامه‌ای که از سوی این معاونت در تاریخ 4 اردیبهشت سال جاری ابلاغ شد، واحدهای دانشگاهی مجری علوم پزشکی باید حداکثر ظرف مدت 10 روز نسبت به بررسی اولیه و تشکیل پرونده متقاضیان و ارسال مدارک آنها به هیات اجرایی استان‌ها اقدام کنند.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره سرعت در انجام فرایند جذب هیات علمی ظرف حداکثر مدت 140 روز، خواستار بررسی صلاحیت علمی و عمومی در اسرع وقت توسط هیات اجرایی جذب استان‌ها شد.
وی افزود: نتایج پس از بررسی در هیات اجرایی جذب استان‌ها، در شورای جذب و بورس علوم پزشکی واقع در حوزه این معاونت مطرح می‌شود.
ابطحی به بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه اشاره کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی می‌توانند در صورت لزوم با افرادی که دارای شرایط اولیه و عمومی جذب هستند، قرارداد همکاری یک ساله منعقد کنند تا در این بررسی‌های نهایی پرونده متقاضیان توسط دانشگاه و امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=585718
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد