۷ سال پیش

آغاز مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 آغاز مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


برگزاری مصاحبه توانمندی های علمی و عملی متقاضیان پذیرفته شده در آزمون کتبی

مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر با برگزاری مصاحبه توانمندی های علمی و عملی پذیرفته شدگان در مرحله اول، از هفته آینده آغاز می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با صدور بخشنامه ای، از نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصیی مرحله اول آزمون استخدامی هلال احمر خبر داد.
بنا براین گزارش، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی با اشاره به نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر براساس بررسی های انجام شدهه در استان و تایید مدیرعامل هلال احمر هر استان، اظهار کرد: در مرحله دوم و با انجام آزمون علمی و عملی، توانایی های پذیرفته شدگان مورد محاسبه، سنجش و ارزیابی قرار می گیرد تا پس از تعیین امتیاز این مرحله و تجمیع آن با نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی، نفرات اول در مرحله نهایی در هر شغل-محل با لحاظ سهمیه ایثارگران به هسته مرکزی گزینش معرفی شوند.
وی با تاکید بر اینکه عدم حضور داوطلب در این مرحله به منزله غیبت و انصراف از آزمون تلقی شده و حقی برای اعتراضات بعدی متقاضیان در این خصوص وجود ندارد، افزود: پیش بینی های لازم جهتت وقوع حوادث احتمالی برای داوطلبان در این مرحله صورت گرفته و در بخشنامه درج شده است.

متن بخشنامه مرحله مصاحبه و آزمون توانمندی های علمی و عملی که شامل جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه، آدرس محل های برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی، می شود را اینجا ببینید.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=733620
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد